ninaTT minulla on kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
En tiedä, en ole nähnyt. Yleensä kuitenkin keskustelee asioista yleisellä tasolla. Siellä Seikkiksessä oli myös joitain palstan äitejä eikä nina arvostellut ketään. Mun hoitolapsikin käytti kertisvaippoja ja tuttia, mutta nina ei sanonut siitä mitään. B)

?? HOITOlapsi, kait ninatt:lläkin on sen verran järkeä päässään että ei lähde arvostelemaan sua siitä että sun hoidettava käyttää kertiksiä, eihän se oo sun valinta samoin kuin kasvatuskaan.

Palstalla on ninatt:llä liian usein "se ainoa oikea tapa" tai "se ainoa oikea mielipide" toivottavasti ei ole oikeasti sellainen

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sori nyt vaan, mut tänäänkin ninatt riehui yhdessä ketjussa ja käski alottajan mennä vetämään perseet räkälään kun tämä vaan mietti et lähtisikö jonain iltana vähäksi aikaa ulos kavereiden kanssa ja pieni vauva olisi ISÄNSÄ kanssa kotona. Muisti vielä kertoa ketjun ap:lle että hän on huonosti kiintynyt lapseensa eikä ole normaali. En pidä häntä kovin fiksuna ihmisenä, tuskin hyväksyy ystäviltäänkään muuta käytöstä kuin sen, mikä hänen mielestään on oikein.

Sit sä varmaan käsitit että se oli LÄPPÄ joka lähti siitä, että sen ketjun ap oli lukutaidoton, heikolla itsetunnolla varustettu toope joka lähti karjumaan äätä ja oota heti ku näppistäni edes koskin.

Mutta kai nyt jokainen älyää kuitenkin, että nettiin kirjoittaminen on aika riskaabelia siksi, kun ei tosiaankaan näe toisen ilmeitä ja eleitä? Mä luin sen ketjun ja kyllä se lähti lapasesta itsekullakin. Kaikki eivät oikeasti erota läppää (niin kuin ilmaisit) totisesta paatoksesta tuollaisessa ketjussa.

sori nyt vaan, mut tänäänkin ninatt riehui yhdessä ketjussa ja käski alottajan mennä vetämään perseet räkälään kun tämä vaan mietti et lähtisikö jonain iltana vähäksi aikaa ulos kavereiden kanssa ja pieni vauva olisi ISÄNSÄ kanssa kotona. Muisti vielä kertoa ketjun ap:lle että hän on huonosti kiintynyt lapseensa eikä ole normaali. En pidä häntä kovin fiksuna ihmisenä, tuskin hyväksyy ystäviltäänkään muuta käytöstä kuin sen, mikä hänen mielestään on oikein.

Sit sä varmaan käsitit että se oli LÄPPÄ joka lähti siitä, että sen ketjun ap oli lukutaidoton, heikolla itsetunnolla varustettu toope joka lähti karjumaan äätä ja oota heti ku näppistäni edes koskin.

Miksi vieläkin jatkat? Minä suutuin ja lisäsit vettä myllyyn ihan tahallasi? Voitko väittää ettet ollut osasyyllinen?
Minä sanoin, ettet sinä ole normaali ja sinä sanoit lukemattomia asioita...kuten että en imetä jotta pääsisin ryyppäämään, riehumaan, dokaamaan, räkälää, kiintymyssuhteeni on miten se nyt meni häiriintynyt, etäinen... ja niin edes päin.

Jos sulla on tarve vielä nimitellä minua niin anna tulla, lisää vaan. Sano susi puhtaaksi niin voidaan olla sitten sujut.

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
No ehkä sellaisen voisi antaa olla, eikä turhaa hämmentäisi?

Mulla oli tylsää ja provosoiduin. En osaa vielä päätellä teinkö kauhean huonon päätöksen. Mua sekä huvitti että ärsytti, ettei kukaan ymmärtänyt vitsejä vaikka kirjoitin mielestäni moneen kertaan suoraan, että tämä on vitsi, tämä on vastine sille, mitä ap tekee (eli tulkitsee mun kirjoituksia hyvin värikkäästi, lisäilee omia juttujaan sinne, haukkuu epänormaaliksi ja häiriintyneeksi).

Mulla oli tylsää ja provosoiduin. En osaa vielä päätellä teinkö kauhean huonon päätöksen. Mua sekä huvitti että ärsytti, ettei kukaan ymmärtänyt vitsejä vaikka kirjoitin mielestäni moneen kertaan suoraan, että tämä on vitsi, tämä on vastine sille, mitä ap tekee (eli tulkitsee mun kirjoituksia hyvin värikkäästi, lisäilee omia juttujaan sinne, haukkuu epänormaaliksi ja häiriintyneeksi).

No joo, mutta ei niistä itsellekään yleensä jää hyvä mieli, jos tahallaan jotain tökkii? Vaikka ensin olisi fiksu olo. Ei minulla ainakaan. Nolottaa.

Teki muuten sitä vielä toisessakin ketjussa, en tiiä näitkö.

No, rakkikoirat haukkuu ja karavaani kulkee, tai jotain tuonsuuntaista, en muista miten se sanonta meni :D

Huonoa huumoria iskeä sellaiseen paikkaan, jonka tietää olevan toiselle arka. Jos et toisen valintoja kunnioitakaan, ihmisyyttä sentään voisit.

En osaa vielä päätellä teinkö kauhean huonon päätöksen.

Sä ihan oikeasti nautit toisten ihmisten haukkumisesta?? Kuka tahansa muu ihminen tajuaisi että molemmilla osapuolilla on mennyt yli ja tuntisi pahaa mieltä haukkumisesta. '

Mutta sä et olekaan normaali. Hei tää oli vitsi vaan ;) ;) ;) :laugh :laugh: :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Mutta kai nyt jokainen älyää kuitenkin, että nettiin kirjoittaminen on aika riskaabelia siksi, kun ei tosiaankaan näe toisen ilmeitä ja eleitä? Mä luin sen ketjun ja kyllä se lähti lapasesta itsekullakin. Kaikki eivät oikeasti erota läppää (niin kuin ilmaisit) totisesta paatoksesta tuollaisessa ketjussa.

Olet oikeassa. Luin ketjun rauhottuneena myöhemmin, huomasin sen mun "normaaleilta äideiltä" kohdan ja pyydän sitä anteeksi.

Mutta kaikki se p**a mitä satoi sitten niskaan oli myös aika...:o
Ei auta jos myöhemmin pyyhkii sen "vitsillä" koska ei kukáan voi tietää sen olevan vitsi. Etenkään jos siinä mollataan muita.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:

Teki muuten sitä vielä toisessakin ketjussa, en tiiä näitkö.

No, rakkikoirat haukkuu ja karavaani kulkee, tai jotain tuonsuuntaista, en muista miten se sanonta meni :D

Niin ja hän haukkuu minua täällä ja pistät hymiötä, mutta mulle jaksoit selittää kuinka ilkeä olin!? Juuri oikein...

Alkuperäinen kirjoittaja Se "toope":
Miksi vieläkin jatkat? Minä suutuin ja lisäsit vettä myllyyn ihan tahallasi? Voitko väittää ettet ollut osasyyllinen?
Minä sanoin, ettet sinä ole normaali ja sinä sanoit lukemattomia asioita...kuten että en imetä jotta pääsisin ryyppäämään, riehumaan, dokaamaan, räkälää, kiintymyssuhteeni on miten se nyt meni häiriintynyt, etäinen... ja niin edes päin.

Jos sulla on tarve vielä nimitellä minua niin anna tulla, lisää vaan. Sano susi puhtaaksi niin voidaan olla sitten sujut.

Koska se oli hauskaa.

Kyllä nyt tais sanainen arkku tyhjentyä. Seuraavalla kerralla kun joku, josta sinulla on valmis mielipide, kirjoittaa tai sanoo jotain niin voisit oikeasti yrittää avoimin mielin katsoa mitä siinä lukee tai kuunnella mitä henkilö sanoo. Voisit yllättyä. Ei kannata hirveen herkästi päättää etukäteen minkälainen henkilö on ja mitä mieltä hän asioista on varsinkin jos ei tunne.

Ja jos joku sanoo, että tämä on vitsi, niin sitten se on sitä.

P.S. Sen verran voin myöntyä, että jos sä olisit ensimmäinen joka on tuolla tavalla reagoinut niin tuskin olisin tehnyt mitään. Ärsyttää vaa ku yhä harvemmin voin käydä täällä mitään keskustelua kun heti tulee kymmenen ihmistä kertomaan mikä "mun" mielipide johonkin asiaan on. On aivan sama mitä mä sanon ku jotkut ovat jo päättäneet mikä mun mielipide on ja kertovat sen mielellään muillekin. Aivan yks hailee oonko mä oikeasti sitä mieltä ja mitä mä oikeasti sanoin...

okei eli sä et ikinä hauku ketään palstalla? pelkkää läppää vain

Alkuperäinen kirjoittaja Se "toope":

Koska se oli hauskaa.

Kyllä nyt tais sanainen arkku tyhjentyä. Seuraavalla kerralla kun joku, josta sinulla on valmis mielipide, kirjoittaa tai sanoo jotain niin voisit oikeasti yrittää avoimin mielin katsoa mitä siinä lukee tai kuunnella mitä henkilö sanoo. Voisit yllättyä. Ei kannata hirveen herkästi päättää etukäteen minkälainen henkilö on ja mitä mieltä hän asioista on varsinkin jos ei tunne.

P.S. Sen verran voin myöntyä, että jos sä olisit ensimmäinen joka on tuolla tavalla reagoinut niin tuskin olisin tehnyt mitään. Ärsyttää vaa ku yhä harvemmin voin käydä täällä mitään keskustelua kun heti tulee kymmenen ihmistä kertomaan mikä "mun" mielipide johonkin asiaan on. On aivan sama mitä mä sanon ku jotkut ovat jo päättäneet mikä mun mielipide on ja kertovat sen mielellään muillekin. Aivan yks hailee oonko mä oikeasti sitä mieltä ja mitä mä oikeasti sanoin...

No oliskohan tähän joku syy?

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:

Huonoa huumoria iskeä sellaiseen paikkaan, jonka tietää olevan toiselle arka. Jos et toisen valintoja kunnioitakaan, ihmisyyttä sentään voisit.

Sen ketjun ap ei kylläkään sanonut asian olevan mitenkään arka, päinvastoin. Vakuutti olevan hyvin sinut itsensä ja päätöstensä kanssa.

Viitsistkö etsiä sen viestin missä sanot että se on vitsi? Mä en siitä alkuperäisestä ketjusta löytänyt sellaista viestiä ja mun mielestä ei ole ihan sama että ensin haukutaan toinen täysin ja sit ehkä jossain eri viestiketjussa kumotaan kaikki sillä että se olikin vitsiä. Ens kerralla suosittelisin sanomaan ensin että nyt tulee vitsi.

Alkuperäinen kirjoittaja se "tollo":
Niin ja hän haukkuu minua täällä ja pistät hymiötä, mutta mulle jaksoit selittää kuinka ilkeä olin!? Juuri oikein...
Tulee mielikuva lapsesta, joka polkee jalkaa ja huutaa että EPISTÄ.

Eikun ihan tosi. Kun sanoin ninaTT miksi nyt sanoinkaan jaksoit kyllä kertoa kuinka ilkeä olen ja lapsellinen kun jatkan toisessa ketjussa suuttuneena asiasta puhua, mutta kun tämä ninaTT haukkuu lukutaidottomaksi tolloksi minua täällä, laitat hymiötä tänne? :D
Ihan sama onko se "epistä", mutta ihmettelin vaan miksi sinun mielestäsi hän saa muita haukkua mutta auta armias jos sanon sanankin hänestä...

Alkuperäinen kirjoittaja dd:

Viitsistkö etsiä sen viestin missä sanot että se on vitsi? Mä en siitä alkuperäisestä ketjusta löytänyt sellaista viestiä ja mun mielestä ei ole ihan sama että ensin haukutaan toinen täysin ja sit ehkä jossain eri viestiketjussa kumotaan kaikki sillä että se olikin vitsiä. Ens kerralla suosittelisin sanomaan ensin että nyt tulee vitsi.

Tästä lähin minäkin haukun kaikki pystyyn täällä ja sitten parin tunnin päästä ihmettelen huuli pyöreenä kun ihmiset suuttuivat vitsistä :D Hyvä keino kumota kaikki.
Hei läppää tiäx<3;)

Tulee mielikuva lapsesta, joka polkee jalkaa ja huutaa että EPISTÄ.

Eikun ihan tosi. Kun sanoin ninaTT miksi nyt sanoinkaan jaksoit kyllä kertoa kuinka ilkeä olen ja lapsellinen kun jatkan toisessa ketjussa suuttuneena asiasta puhua, mutta kun tämä ninaTT haukkuu lukutaidottomaksi tolloksi minua täällä, laitat hymiötä tänne? :D
Ihan sama onko se "epistä", mutta ihmettelin vaan miksi sinun mielestäsi hän saa muita haukkua mutta auta armias jos sanon sanankin hänestä...

Koska ne on nähneet livenä ja on frendejä ja palstavakkareita. me ollaan vaan ilkeitä harmaita. siks.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
okei eli sä et ikinä hauku ketään palstalla? pelkkää läppää vain

Olen haukkunut ja olen pyytänyt anteeksi. Mutta tänpäiväinen oli ihan vitsi, kuten monta kertaa siinäkin ketjussa sanoin.

Sen sijaan en pyytele anteeksi sitä, että rintamaito on imeväiselle parasta ravintoa tai että perhepeti on lapsen kehityksen kannalta turvallisempi kuin häkki. Se ei ole haukkumista tai kenenkään vähättelemistä. Nuo lauseet eivät liity kehenkään henkilöön enkä tuomitse ketään automaattisesti huonoksi äidiksi vaikka tekisi toisella tavoin kuin minä. Minäkään en ole aina toiminut omien periaatteideni ja tavoitteideni mukaisesti. Se ei kuitenkaan niitä periaatteita ja tavoitteita muuta.

Sinä haukuit Ninaa kovilla termeillä siinä ketjussa. Käskit meitä lukemaan sen uloslähtemisketjun jotta kaikki näkisimme miten ilkeä ja kamala Nina on. Tein työtä käskettyä ja luin sen ketjun.

Ja kun totesin, että kahden ekan sivun perusteella näytti kyllä ihan siltä, että Nina kirjoitti asiallisesti ja sinä kävit päälle kuin yleinen syyttäjä, niin sinä sekosit. Joo, NinaTT provosoitui ja lähti mukaan nälvimiseen, mutta et sinä ole viaton uhri vaikka sellaista yritit kovasti väittää.

Niin metsä ihan oikeasti vastaa kuin sinne huudetaan.