Alkuperäinen kirjoittaja Se "toope":
Miksi vieläkin jatkat? Minä suutuin ja lisäsit vettä myllyyn ihan tahallasi? Voitko väittää ettet ollut osasyyllinen?
Minä sanoin, ettet sinä ole normaali ja sinä sanoit lukemattomia asioita...kuten että en imetä jotta pääsisin ryyppäämään, riehumaan, dokaamaan, räkälää, kiintymyssuhteeni on miten se nyt meni häiriintynyt, etäinen... ja niin edes päin.
Jos sulla on tarve vielä nimitellä minua niin anna tulla, lisää vaan. Sano susi puhtaaksi niin voidaan olla sitten sujut.
Koska se oli hauskaa.
Kyllä nyt tais sanainen arkku tyhjentyä. Seuraavalla kerralla kun joku, josta sinulla on valmis mielipide, kirjoittaa tai sanoo jotain niin voisit oikeasti yrittää avoimin mielin katsoa mitä siinä lukee tai kuunnella mitä henkilö sanoo. Voisit yllättyä. Ei kannata hirveen herkästi päättää etukäteen minkälainen henkilö on ja mitä mieltä hän asioista on varsinkin jos ei tunne.
Ja jos joku sanoo, että tämä on vitsi, niin sitten se on sitä.
P.S. Sen verran voin myöntyä, että jos sä olisit ensimmäinen joka on tuolla tavalla reagoinut niin tuskin olisin tehnyt mitään. Ärsyttää vaa ku yhä harvemmin voin käydä täällä mitään keskustelua kun heti tulee kymmenen ihmistä kertomaan mikä "mun" mielipide johonkin asiaan on. On aivan sama mitä mä sanon ku jotkut ovat jo päättäneet mikä mun mielipide on ja kertovat sen mielellään muillekin. Aivan yks hailee oonko mä oikeasti sitä mieltä ja mitä mä oikeasti sanoin...