ninaTT, huhuu!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sipuli

Vieras
Nyt tulee maailman turhin, mutta olitko tyttäresi kanssa Seikkiksessä perjantaina? Blogiasi lukeneena ja siellä kuvasi nähneenä ihan kuin olisin sinut sieltä bongannut :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No niin mä vähän aattelinkin! Paljon oli populaa, ihanan aurinkoista ja JÄRKYTTÄVÄN kylmää! Mutta niin ihanaa, Turkua parhaasta päästä :D

Oli ihan kivaa juu :) Se vanhempi tyttö joka mulla oli mukana ehti tylsistyä vähän ku oltiin puistossa 6 tuntia :D Mutta Evelyn oli ihan innoissaan, kunnes lopussa väsähti... Mä kyl tykkäsin Turusta, mitä nyt taas tuli lyhkäsesti pyrähdettyä siellä :) Nyt oon Tukholmassa, ollaan täällä vielä 4 päivää.
 

Yhteistyössä