Eka viestisi "Mitäs nyt" -palstalle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juhes
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juhes

Vieras
Muistatko mikä se oli?

Itse kyselin mikä avuksi, kun lapsi alkoi monen vaipattoman kuukauden jälkeen vaatimaan vaippaa, jotta suostuisi kakkaamaan. Sain hirvittävän ryöpyn niskaani, joita pelästyin ihan mahdottomasti. Mutta nyt muutaman kk:n näitä viestejä lukeneena, ymmärrän että kakkaa tulee niskaan melkein kysymyksestä kuin kysymyksestä. ;)

Mutta paljon oon saanut täältä asiallistakin infoa, tämähän on varsinainen kotiäidin tietopankki. Kiitokset siitä! :D
 
En edes muista ku siitä on NIIN kauan aikaa! Varmaan jotain odotukseen liittyvää vuonna 2005 uskoisin. Must tää on mahtava paikka ku tääl on niin paljon porukkaa ja aktiivista sellaista, et mitä tahansa elämäs tulee mieleen kysyä miepiteitä, niin täältä niitä saa ja vauhdilla vielä :)
Kiitos teille kaikille :flower:
 
Taisi olla johonkin pinoon 'ilmoittautuminen', jossa etsittiin tuttuja juuri rekisteröitymis mahdollisuuden tultua tänne. Silloinhan tämä Mitäs nyt? alkoi oikeasti 'olemaan' =)
 
Mulla vähän sama kokemus kun viestin aloittajallakin.. Kyselin mitä pitäisi ottaa laitokselle mukaan kun en ollut vielä pakannut laukkua ja sain kamalat ryöpyt ja haukut joiltakin..:) ja juuri niin, säikähdin kamalasti ja ihmettelin miten törkeitä ihmisiä täällä kirjoittelee, mutta juu, myös minä huomasin että ihan sama mitä tänne laittaa niin aina tulee joltakin jotain sanomista..
 
Mä taisin kysellä, että mitä pitäisi tehdä, kun mies haluaisi jo lapsia, mutta minä en uskalla. :D Nykyään olen rohkaistunut ja lapsia on kolme. :heart: :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sydän:
Mä taisin kysellä, että mitä pitäisi tehdä, kun mies haluaisi jo lapsia, mutta minä en uskalla. :D Nykyään olen rohkaistunut ja lapsia on kolme. :heart: :heart: :heart:

Ja tämä en ole minä :D Minulla vain yksi lapsi. Ja joo, en muista mikä oli ensimmäinen viestini tänne :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja sydän:
Mä taisin kysellä, että mitä pitäisi tehdä, kun mies haluaisi jo lapsia, mutta minä en uskalla. :D Nykyään olen rohkaistunut ja lapsia on kolme. :heart: :heart: :heart:

Ja tämä en ole minä :D Minulla vain yksi lapsi. Ja joo, en muista mikä oli ensimmäinen viestini tänne :)

Joo vannon ja vakuutan, että en ole sinä. :D Vedin tämän nimimerkin tähän viestiin vain hatusta tietämättä, että täällä palstailee musta sydän. Pahoitteluni nimimerkin väärinkäytöstä. :D
 
En muista millään :D
Ekan viestin kirjottanu tänne jo muutaman vuoden ennen kun aloin odottaa poikaa.
Poika nyt 3½v. siihen odotusaika päälle ja 3 vuotta yritystä :D
Lapsettomuuspuolelle varmasti on ollu eka kysymys.
 

Yhteistyössä