NinaTT ei ole ainoa "palstajulkkis" lehdissä,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
muistatteko Heiliä Karjalasta, siitä oli juttu kanssa. Heili sen itse tänne joskus linkitti ja siitä muistin.

http://www.iltalehti.fi/ilona/200611235336955_in.shtml

mä en oikein tajua, mikä tää juttu on että itseään pitää julkisuuteen saada... kai jotkut siitä nauttii. enkä siis tarkoita pahalla nyt tuota linkittämääsi juttua kohtaan, vaan ihan yleisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
mä en oikein tajua, mikä tää juttu on että itseään pitää julkisuuteen saada... kai jotkut siitä nauttii. enkä siis tarkoita pahalla nyt tuota linkittämääsi juttua kohtaan, vaan ihan yleisesti.

Kun mua haastaltiin lehteen niin ei siinä ollut kyse julkisuudesta, vaan siitä että tulee lisää tietoutta ettei syöpä ole vain nuorten sairaus ja että siitä voi selvitä.

Alkuperäinen kirjoittaja muistan jutun:
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
olin lehdessä, Yksi viidestä, me naiset.

Kuka niistä olit?

se avovaimo tietenkin.

:(

eikä tossa ollut kuin osa, ja sitä oli hieman muunneltu. Todellisuus oli pahempaa. Laitoin kyllä tännekin sen koko jutun, liekö hävinnyt bittiavaruuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja myy:

Kun mua haastaltiin lehteen niin ei siinä ollut kyse julkisuudesta, vaan siitä että tulee lisää tietoutta ettei syöpä ole vain nuorten sairaus ja että siitä voi selvitä.

Eh? Mikähän lehti moisen vallankumouksellisen jutun aikoi julkaista? Syöpähän on tunnettu nimenomaan vanhojen sairautena. Enemmän aikaa kehittyä, nääs.

olin lehdessä, Yksi viidestä, me naiset.

Kuka niistä olit?

se avovaimo tietenkin.

:(

eikä tossa ollut kuin osa, ja sitä oli hieman muunneltu. Todellisuus oli pahempaa. Laitoin kyllä tännekin sen koko jutun, liekö hävinnyt bittiavaruuteen.

Mä muistan ton kun täältä siitä luin

Yhteistyössä