Ei hittolainen...mä muistan vihdoinkin mun vanhan nikin =D (sis. modeille suunnattu kysymys)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Tuli lähes samanlainen vastaan ja siitä muistin sitten sen vanhan nikin. Kokeilin kirjautua ja onnistuin :D

Mutta sillä nikillä oli profiilissa vain yksi viesti?! :o Onko ne loput kadonneet, vai olenkohan mä sitten lähinnä ollut sen nikin kanssa harmaana? Eli onko täällä joskus vuoden 2005 jälkeen tehty joku "putsaus" tms?

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Tuli lähes samanlainen vastaan ja siitä muistin sitten sen vanhan nikin. Kokeilin kirjautua ja onnistuin :D

Mutta sillä nikillä oli profiilissa vain yksi viesti?! :o Onko ne loput kadonneet, vai olenkohan mä sitten lähinnä ollut sen nikin kanssa harmaana? Eli onko täällä joskus vuoden 2005 jälkeen tehty joku "putsaus" tms?

Jossain uudistuksessa katosi viestejä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Jossain uudistuksessa katosi viestejä.

No voi höh...ois ollut kiva stalkkeroida itse itseään ja katsella mitä on silloin vuonna nakki ja papu kirjoitellut :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Laita hakuun vanha nikkisi niin kyllä varmaan jotain vanhoja tekstejäsi löydät.... :D

Ei löydy...haku ei löydä edes sitä yhtä mikä näkyy profiilissa. Pitää vielä koittaa ystäväämme googlea, kun tuo haku nyt ei toimi ikinä muutoinkaan tällä palstalla.

Yhteistyössä