Nina Mikkonen: huono äiti menee töihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Katsoin eilen aamutv:n haastattelun ja järkytyin hieman kummankin väittelijän tavasta ja kyvyistä, todella surkeita, mutta...

Kyllä mä enemmän Mikkosten aatteiden puolella olen. Tässä taas huomaa, kuinka media vääristää tätä koko tapausta.

Tontti oli itse ehdottanut että päivähoito tulisi kaikille pakolliseksi. Tähän ehdotukseen Mikkoset reagoivat, että sehän olisi jo natsimeininkiä. Eikö teistä olisi???????????

Olen myös sitä mieltä, että Suomessa ei saisi kasvaa omaa vauhtiaan, jo neuvoloissa on ne samat ohjeet ihan kaikille. Meidänkään poikaa, jolla on sairaus, ei meidän neuvolan TÄTSY ymmärrä pätkääkään, vaan tuputtaa samoja ohjeita kun muillekin ottamatta yhtään huomioon tiettyjä seikkoja.

Mikkoset vaan hyökkäävät tätä "kasvatetaan kaikki samaan muottiin"-tyyliä kohtaan todella kärkkäästi. Herättävät keskustelua. Sitähän he haluavatkin, joten ovat onnistuneet. Tämä aihe tarvitseekin keskustelua, hyvä The Mikkoset! :D

Ja edelleen mun kantani asiaan on se, että kumpikin tapa on asia, jossa on kolikon kumpikin puoli ja kumpiakin tapoja tarvitaan, koti - ja päivähoitoa. Päivähoidossa on silti paljon parantamisen varaa. Päiväkotiryhmät pienemmiksi ehdottomasti!!!!

Miksi hesari halusi poistaa tuon tontin ajatuksen? Miksi hesari kirjoitti televisioaiheesta todella puolueellisesti haukkuen mikkosta?

Kuka maksaa hesarille ja medialle, että kotiäitejä on jatkuvasti alettu mustamaalata? Tarvitseeko raharikkaat lisää orjia oravanpyörään?

Joku on selvästi aloittanut mustamaalaamisen. Kuka hyötyy?kuka maksaa medialle paskankirjoittelusta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Katsoin eilen aamutv:n haastattelun ja järkytyin hieman kummankin väittelijän tavasta ja kyvyistä, todella surkeita, mutta...

Kyllä mä enemmän Mikkosten aatteiden puolella olen. Tässä taas huomaa, kuinka media vääristää tätä koko tapausta.

Tontti oli itse ehdottanut että päivähoito tulisi kaikille pakolliseksi. Tähän ehdotukseen Mikkoset reagoivat, että sehän olisi jo natsimeininkiä. Eikö teistä olisi???????????

Olen myös sitä mieltä, että Suomessa ei saisi kasvaa omaa vauhtiaan, jo neuvoloissa on ne samat ohjeet ihan kaikille. Meidänkään poikaa, jolla on sairaus, ei meidän neuvolan TÄTSY ymmärrä pätkääkään, vaan tuputtaa samoja ohjeita kun muillekin ottamatta yhtään huomioon tiettyjä seikkoja.

Mikkoset vaan hyökkäävät tätä "kasvatetaan kaikki samaan muottiin"-tyyliä kohtaan todella kärkkäästi. Herättävät keskustelua. Sitähän he haluavatkin, joten ovat onnistuneet. Tämä aihe tarvitseekin keskustelua, hyvä The Mikkoset! :D

Ja edelleen mun kantani asiaan on se, että kumpikin tapa on asia, jossa on kolikon kumpikin puoli ja kumpiakin tapoja tarvitaan, koti - ja päivähoitoa. Päivähoidossa on silti paljon parantamisen varaa. Päiväkotiryhmät pienemmiksi ehdottomasti!!!!

Miksi hesari halusi poistaa tuon tontin ajatuksen? Miksi hesari kirjoitti televisioaiheesta todella puolueellisesti haukkuen mikkosta?

Kuka maksaa hesarille ja medialle, että kotiäitejä on jatkuvasti alettu mustamaalata? Tarvitseeko raharikkaat lisää orjia oravanpyörään?

Joku on selvästi aloittanut mustamaalaamisen. Kuka hyötyy?kuka maksaa medialle paskankirjoittelusta?

Ihmetyttää minuakin.

Kai minäkin olen sitten epäempaattinen, kun olen miettinyt ihan samaa kuin Beep.
Miten pystyy jättämään vauvan hoitoon? Enkä oikein pysty ajattelemaan tilannetta, koska itse en pystyisi sitä ikinä missään tilanteessa tekemään. En aio kuitenkaan olla kotona kuin maks. 3 vuotta ja mieskin on pienituloinen. Ja ihan mielenkiinnosta mietin, en vittuillakseni ja siksi mietin sitä täällä kun en kasvotuksenkaan kehtaa kysellä niiltä jotka tunnen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kai minäkin olen sitten epäempaattinen, kun olen miettinyt ihan samaa kuin Beep.
Miten pystyy jättämään vauvan hoitoon? Enkä oikein pysty ajattelemaan tilannetta, koska itse en pystyisi sitä ikinä missään tilanteessa tekemään. En aio kuitenkaan olla kotona kuin maks. 3 vuotta ja mieskin on pienituloinen. Ja ihan mielenkiinnosta mietin, en vittuillakseni ja siksi mietin sitä täällä kun en kasvotuksenkaan kehtaa kysellä niiltä jotka tunnen.

Vauva. Eli siis alle vuoden ikäinen? Se on niin selvä vähemmistö joka vie lapsen vauvana, siis alle vuoden ikäisensä, hoitoon. Siitä vauvan ja 3-vuotiaan väliltäkin kun löytyy vaihtoehtoja vaikkei siltä vaikuta..

Mua kiinnostaisi vaan tietää, että kun joku mainitsee että jää kotiin hoitovapaalle vaikka mies on pienituloinen, niin että mitä tämä sitten käytännössä tarkoittaa?
Mikä on pienituloinen?
Minä en ainakaan itse voi mitenkään olla kotona siihen saakka että lapsi olisi 3v. Toivon hartaasti että saadaan keploteltua jotenkin niin että ei alle yksi vuotiaana täytyisi hoitoon viedä mutta tiukkaa tekee sekin, valitettavasti.

Lainan lyhennykset ovat niin minimissä kun voivat (omakotitaloa rakennuttu -60, alle 100neliöö), mitään kalliita huvituksia ei todellakaan harrasteta, yksi auto. Mieheni saa käteen n. 1300? joka aikalailla kokonaisuudessaan menisi tässä tilanteessa lainan lyhennyksiin, sähkö-, vesi- ja jätelaskuihin. Eli meillä olisi kuukaudessa rahaa ruokaan ja vaatehankintoihin, yms se 400? Kuka muka pärjää tuolla summalla??

Äidin rakkaudella, perheen elättämisellä, työssä käymisellä ei ole mitään yhteistä. Rakkauttani lapseen ei todellakaan vähennä se että käyn töissä.

No, onhan siinä jotain etuakin että olemme molemmat palvelualalla. Vapaat on lähes aina arkena ja eri päivinä niin hyvällä tuurilla lapsellamme on neljä vapaa päivää viikossa! :)

Yksi asia myös ihmetyttää eikö isällä ole mitään oikeutta olla lapsen kanssa? Meillä mieheni haluaa pitää osan vanhempainvapaasta koska se on hänen oikeutensa ja mahdollisuutensa!? Eikä nykypäivänä voida olettaa että nimenomaan äiti on lapsen kanssa kotona?

Jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee tai niinkuin on pakko...

Ihanaa vuotta kaikille ÄIDEILLE =)

Alkuperäinen kirjoittaja suvinen:
Mua kiinnostaisi vaan tietää, että kun joku mainitsee että jää kotiin hoitovapaalle vaikka mies on pienituloinen, niin että mitä tämä sitten käytännössä tarkoittaa?
Mikä on pienituloinen?

Mun miehelle jää käteen 1270-1400 euroa. Minulle kuntalisä ja sisarlisä mukaan lukien 418 euroa + 2 lapsen lapsilisät. Asumiseen menee n. 780 euroa ( asuntolaina, vastike, vedet, sähkö )
Tuosta menee opintolaina, netti, puhelinlaskut, vakuutukset jne ja me pärjäillään mukavasti. Ruoasta ei tingitä, mutta ei polteta, ei juoda, ostan pienimmälle paljon kirppikseltä vaatteita ja kalliita harrastuksia ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Katsoin tuon videon ja aloin ymmärtää Mikkoskan käytöstä siinä aamuteeveessä. Molemmat Mikkoset kun tuossa videossa koko ajan keskeyttivät toisensa ja puhuivat toistensa päälle. Ilmeisesti tällainen on Mikkoskalle täysin normaalia, joten kuvitteli sen olevan normaalia muuallakin kuin kotonaan.

Sama tuli mieleen... :D

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
tai eikö lainoissa oo otettu huomioon se, että toinen jäis vaikka työttömäksi niin oishan sesilti pärjättävä. kun kyseessähän ois vaan pari-kolme vuotta ( jos siis lähtis sit takas töihin kun muksu 3vee... )

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta kyllähän ansiosidonnainen työttömyyspäiväraha on useimmille todella paljon enemmän kuin kotihoidontuki.

Minä olen siinä samaa mieltä Mikkosen kanssa, että pakkohoito olisi ihan natsimeininkiä. Kaikilla pitäisi olla oikeus jäädä kotiin lasten kanssa jos tahtoo.

No onhan kaikilla oikeus jäädä kotiin jos tahtoo...sitten vaan pitää punnita mistä luopuu jos on esim isot lainat niskassa.
Eli eihän missään vaiheessa ole poistettu oikeutta jäädä kotiin.

Rva Mikkosen puheet on kyllä aika ravistavia, mutta turhan kärkkäitä.
Se, jos itsellään on asiat just näin...niin ei tarkoita että se on ainoa oikea tapa.

Alkuperäinen kirjoittaja V-i-e-r-a-s:

Ihmetyttää minuakin.

Molemmat heistä on yhtä älyvapaita. Tontti ja Mikkonen. En yhdy Mikkosen ajatuksiin sen enempää kuin Tontinkaan. Miksi media ihmettelee enemmän Mikkosen mielipiteitä ja ehdotuksia? Koska hänen esiintymisensä taso on huono, hän on liian hyökkäävä ja hän haukkuu ja loukkaa valtavan monia mielipiteillään. Tontti ei, pakkohoito ehdotuksestaan huolimatta, haukkunut haastatteluissaan ihmisiä huonoiksi äideiksi. Eikä sen puoleen ruotsalaisia hiipuvaksi kansakunnaksi, jossa vain maahanmuuttajat lisääntyy :D. Jos Mikkonen haluaa äänensä kuuluviin ja arvostusta, niin sitä saa kyllä mikäli sen ansaitsisi. Tuolla tyylillä jätän arvostukseni sellaisille kotiäitiyden puolesta puhujille, jotka eivät ole suorastaan törkeitä puheissaan. Sillä minä kyllä tahtoisin, että kotiäitiyttä arvostettaisiin enemmän! :attn: Mutta en myöskään sylje ja hauku niitä vanhempia huonoiksi, joiden lapset käyvät tarhassa. Yhdellekään perheelle, kun yksi ainoa (Mikkosen tai Tontin) ratkaisu ei ole juuri se ainoa oikea.

Olen itse viettänyt kotona monta vuotta kotiäitinä ja päivääkään en vaihtaisi pois. Mutta en kyllä tästäkään ajasta, jolloin lapseni ovat tarhassa. Tyttären kohdalla tarha ei välttämättä olisi ollut se oikea vaihtoehto, mutta pojille se sopii enemmän kuin paremmin ja meidän elämäntilanteeseen myös.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Et sä ole yhtään sen epäempaattisempi kun minäkään, jollain vain on käsitteet vähän sekasin. ;) Siinä ei ole mitään epäempaattista, jos ihan oikeasti miettii että miten toiset äidit pystyvät, miten itseään psyykkaavat, ja että onko se kaikille yhtä vaikeaa mitä mulle olisi ollut, tuskin, ei kaikki ole niin herkkiä tai ehkä epäluottavaisiakin vieraita kohtaan. Siinä täytyy olla luottamusta, että oman vauvansa/lapsensa antaa vieraiden käsiin hoidettavaksi!

Päiväkodeissa oli tosi paljon sijaisia, koska aina joku oli kipeä. Moni sijainen oli ihan karsea tapaus, eikä periaatteessa koskaan tiedä kuinka tasapainottomia ihmisiä kuka tahansa voi olla. Se, että on hieman kriittinen kuka lastasi hoitaa, kuulostaa terveeltä pelolta, normaalia huolta omista rakkaista. Sinä olet päävastuussa lapsistasi, sinä päätät kuka niitä hoitaa... vaan päiväkodissa voi tapahtua mitä vaan. Itse olisin saanut slaagin, jos minun lapseni olisi ollut kahden muun kanssa yksin sijaisen kanssa kaupungilla retkellä. Siitä olisi tullut aikamoinen juttu, jos mun lastani olisi joku vieras lähtenyt viemään multa lupaa kysymättä, ja sellaiseen ei olisi kyllä lupaa annettukaan.

Ehkä mun epäluottamus juontaa juurensa omista päiväkotikokemuksistani. Näin niin paljon aivan karseita ihmisiä hoitajina. Silti isommat lapset, jotka osaisivat jo kertoa kotona, jos joku on tehnyt/sanonut jotain älytöntä, voisivat hyvin mennäkin päiväkotiin/kerhoihin. Olen nähnyt päiväkotien todellisuutta, ja kuulun niihin äiteihin, jotka pelkäävät että jotain sattuu eikä itse ole paikan päällä. En todellakaan koe itseäni missään suhteessa paremmaksi, miksi täällä palstoilla aina täytyy alkaa kilpailemaan, vertailemaan tms. pahassa hengessä? En mä ainakaan viitsi. Kotiäitiys ei ole yksin mun halu tai idea, vaan mies on alusta asti ollut mun kanssa samaa mieltä. Hänkään ei haluaisi, että meidän pienet olisi vieraiden hoitajien luona. Näin hän pystyy keskittymän paremmin työhönsä, kun tietää että lapset saa olla kotona (ja välillä hoidossa sukulaisilla).

Tontin ajatus pakkohoidosta on ääliömäinen. Nina Mikkonen on törkeä suustaan, ihan ala-arvoista haukkua kaikkia äitejä, jotka laittavat lapsensa hoitoon. Toisten on ihan pakko. Mutta työsskäyvät äidit, jotka haukkuvat yhtään millään lailla kotiäitejä, ovat myös ala-arvoisesti käyttäytyviä. Eikös nämä asiat nyt ole ihan itsestäänselviäkin.

=)

http://www.ktl.fi/portal/suomi/julkaisut/kansanterveyslehti/lehdet_2007/nro_1_2007/lasten_ja_nuorten_tapaturmat/

Turvallisuudesta. Kotonahan sitä enemmän sattuu ja tapahtuu...

Nina Mikkonen on nolannut itsensä, koska ei kykene käyttäytymään kohteliaasti ja ilmaisemaan asioitaan kärjistämättä ja natsikortteja heittelemättä. Olen kuitenkin hyvin pitkälle hänen kanssaan samaa mieltä monesta asiasta.

Olen parisuhteessa elävä kohta 25v nainen. Valmistun pian hyväpalkkaiseen ammattiin. En ole koskaan ymmärtänyt naisia, jotka väenvängällä hankkivat lapset todella nuorena siinä vaiheessa, kun oma taloudellinen tilanne on aivan vaiheessa/rempallaan, parisuhde alkutekijöissään ja ns. oma elämäkin vielä elämättä. Valmistun itse pian 6v yliopistokoulutuksen jälkeen hyväpalkkaiseen ammattiin, eikä tulisi mieleenikään hankkia lapsia vielä. Haluamme molemmat matkustella, nauttia vapaasta nuorenparin elämästä ja vakiinnuttaa taloudellisen tilanteemme ennenkuin edes harkitsemme lastenhankintaa.

Kuinka vakaata ja hyvää elämää voi tarjota lapsilleen äiti, jonka elämän täyttää stressi töistä/opiskelusta ja taloudesta, kun on vasta opiskelija eikä varmuutta työnsaannista valmistumisenkaan jälkeen ole?

Joku tuossa vitsaili, ettei saisi tehdä lapsia ellei ole rikas. Näinhän asia ei onneksi ole. Kääntäisin sen kuitenkin niinpäin, että jos ei pysty elättämään edes itseään tyydyttävästi, ei lasta tulisi hankkia. Jos lapsi joudutaan viemään moneksi yöksi viikossa vuoropäiväkotiin siksi, että vanhemmilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin molempien käydä vuorotöissä, ei lasta olisi pitänyt hankkia. Mikkonen on oikeassa sanoessaan, että lapsi vaatii monesta muusta asiasta luopumista.

Liian mustavalkoinen ajattelu on huono juttu: kotiäidinkin lapsi hyötyy eskarista, kerhoista, harrastuksista. Toisaalta yksinhuoltajaäidin töiden vuoksi päiväkodissa oleva lapsi voi saada aivan loistolapsuuden päiväkodissa olosta huolimatta. Lähinnähän Mikkosen kommentit naurattavat äärimmäisyydellään. Totuuden siemen niistä kuitenkin löytyy juuri siinä kohti, kun lapsi saa vanhempien elämässä vain sen tilan mikä jää yli KAIKELTA muulta - asianhan pitäisi mennä juuri toisinpäin.

Jos haluaa väenväkisin tehdä lapsen kaikin puolin epävakaassa elämäntilanteessa olisi syytä miettiä, haluaako tosiaan lasta vai onko kyseessä jokin muu tarve? Ja haluaako lapsen jotta voisi antaa sille rakkautta ja vakaan kasvualustan, vai siksi että "mutku mä nyt vaan haluisin sellasen vauvan".

Itse en myöskään kannustaisi ketään alle kaksikymppistä hankkimaan vauvaa, onhan oma kasvukin vielä kesken. Myöhäisteini kasvaa hyväksi äidiksi vain kantapään kautta.

Haastakaa näkemykseni ja kertokaa omanne!

Vielä lisäyksenä edelliseen:
Vanhempien tilanteesta riippumatta alle 3v ei kuulu päiväkotiin, vaan kotiin. Tuula Tamminen antoi aiheesta juuri erinomaisen haastattelun, jossa perustellen ja asiallisen sopuisasti totesi juuri sen itsestäänselvyyden, että lapsi tarvitsee yksilöllistä huomiota ja vanhempien turvaa, ei syntymästä asti tasapäistämistä tarharyhmässä. Johan sen nyt tyhmäkin tajuaa että kotona vanhempien kanssa on aina se parempi vaihtoehto, eikä suinkaan tarkoita että lapsi kasvaisi kieroon, vailla ikätoverien seuraa.

Alkuperäinen kirjoittaja ei vielä lapsia meille :
Nina Mikkonen on nolannut itsensä, koska ei kykene käyttäytymään kohteliaasti ja ilmaisemaan asioitaan kärjistämättä ja natsikortteja heittelemättä. Olen kuitenkin hyvin pitkälle hänen kanssaan samaa mieltä monesta asiasta.

Olen parisuhteessa elävä kohta 25v nainen. Valmistun pian hyväpalkkaiseen ammattiin. En ole koskaan ymmärtänyt naisia, jotka väenvängällä hankkivat lapset todella nuorena siinä vaiheessa, kun oma taloudellinen tilanne on aivan vaiheessa/rempallaan, parisuhde alkutekijöissään ja ns. oma elämäkin vielä elämättä. Valmistun itse pian 6v yliopistokoulutuksen jälkeen hyväpalkkaiseen ammattiin, eikä tulisi mieleenikään hankkia lapsia vielä. Haluamme molemmat matkustella, nauttia vapaasta nuorenparin elämästä ja vakiinnuttaa taloudellisen tilanteemme ennenkuin edes harkitsemme lastenhankintaa.

Kuinka vakaata ja hyvää elämää voi tarjota lapsilleen äiti, jonka elämän täyttää stressi töistä/opiskelusta ja taloudesta, kun on vasta opiskelija eikä varmuutta työnsaannista valmistumisenkaan jälkeen ole?

Joku tuossa vitsaili, ettei saisi tehdä lapsia ellei ole rikas. Näinhän asia ei onneksi ole. Kääntäisin sen kuitenkin niinpäin, että jos ei pysty elättämään edes itseään tyydyttävästi, ei lasta tulisi hankkia. Jos lapsi joudutaan viemään moneksi yöksi viikossa vuoropäiväkotiin siksi, että vanhemmilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin molempien käydä vuorotöissä, ei lasta olisi pitänyt hankkia. Mikkonen on oikeassa sanoessaan, että lapsi vaatii monesta muusta asiasta luopumista.

Liian mustavalkoinen ajattelu on huono juttu: kotiäidinkin lapsi hyötyy eskarista, kerhoista, harrastuksista. Toisaalta yksinhuoltajaäidin töiden vuoksi päiväkodissa oleva lapsi voi saada aivan loistolapsuuden päiväkodissa olosta huolimatta. Lähinnähän Mikkosen kommentit naurattavat äärimmäisyydellään. Totuuden siemen niistä kuitenkin löytyy juuri siinä kohti, kun lapsi saa vanhempien elämässä vain sen tilan mikä jää yli KAIKELTA muulta - asianhan pitäisi mennä juuri toisinpäin.

Jos haluaa väenväkisin tehdä lapsen kaikin puolin epävakaassa elämäntilanteessa olisi syytä miettiä, haluaako tosiaan lasta vai onko kyseessä jokin muu tarve? Ja haluaako lapsen jotta voisi antaa sille rakkautta ja vakaan kasvualustan, vai siksi että "mutku mä nyt vaan haluisin sellasen vauvan".

Itse en myöskään kannustaisi ketään alle kaksikymppistä hankkimaan vauvaa, onhan oma kasvukin vielä kesken. Myöhäisteini kasvaa hyväksi äidiksi vain kantapään kautta.

Haastakaa näkemykseni ja kertokaa omanne!

Erittäin hyvä kirjoitus, olen täysin samaa mieltä kanssasi. Olin samassa tilanteessa kuin sinä nyt n. 5 vuotta sitten ja nyt (kun olemme olleet naimisissa 4 vuotta ja työelämässä valmistumisen jälkeen muutaman vuoden) vasta alkaa tuntua siltä, että lapsen aika voisi olla.

Alkuperäinen kirjoittaja ei vielä lapsia meille :
En ole koskaan ymmärtänyt naisia, jotka väenvängällä hankkivat lapset todella nuorena siinä vaiheessa, kun oma taloudellinen tilanne on aivan vaiheessa/rempallaan, parisuhde alkutekijöissään ja ns. oma elämäkin vielä elämättä. Valmistun itse pian 6v yliopistokoulutuksen jälkeen hyväpalkkaiseen ammattiin, eikä tulisi mieleenikään hankkia lapsia vielä. Haluamme molemmat matkustella, nauttia vapaasta nuorenparin elämästä ja vakiinnuttaa taloudellisen tilanteemme ennenkuin edes harkitsemme lastenhankintaa.

Mutta eihän sun tarvitsekaan ymmärtää! Itse taas en enää 25-vuotiaana todennäköisesti halua lapsia, saatikka myöhemmin. Mutta tietenkin mulle on ok, että joku niin tekee. Olen opiskellut ennen lapsia, yhden lapsen jälkeen ja aion opiskella vielä. Tosin olemme aina tulleet suht pienellä toimeen, mutta emme ole rahasta stressanneet ja kyllä uskon antavani lapsillemme vakaan ja hyvän elämän.

Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkaa yhä varvemmin tuntua siltä,että tällä naisella ei oo kaikki ihan hyvin :(
Yksinkertainen ja niin kovin mustavalkoinen ajattelu.
Loukkaa hirveän monia äitejä.Kotiäitejä ja työssäkäyviä.Ruotsalaisia ja homoja/lesboja. :(

Pelottava.

Samaa mietin minäkin, mun mielest ei toi Nina voi kovin hyvin, kun on pakko tuoda itteensä esille, eikä pysty käyttäytyy, vaan hermostuu herkästi. Ei varmaan olis kannattanu alunperinkään laukoa mitään tyhmiä kommentteja, koska nyt hän on omassa ansassaan : kerran tälle tielle on lähtenyt, niin pakko pysyä sanojensa takana, ettei tuu kritiikkiä julkisuudessa...oikeesti hän varmaan haluis jo töihin ja pää on jo seonnut 4 seinän sisään=))) Jostai tälläsest tää johtuu...hyi mikä muija ja terveisiä ninalle, mee päähoitoon!

Mites tämä kotiäiti Mikkonen nyt sitten rupeaa töitä tekemään (TV-ohjelma tulossa) ja kaiken huipuksi laittaa vielä lapsetkin töihin. Kelkka kääntyi yhtäkkiä päälaelleen. Eikös Mikkoskan mukaan lapsille pitänyt tarjota turvallinen ja tasapainoinen lapsuus kotona. Mielestäni lasten ja 'kotiäidin' töihin meno ja julkisuuden haitat lapsille eivät ihan vastaa näitä ajatuksia.

Yhteistyössä