V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Katsoin eilen aamutv:n haastattelun ja järkytyin hieman kummankin väittelijän tavasta ja kyvyistä, todella surkeita, mutta...
Kyllä mä enemmän Mikkosten aatteiden puolella olen. Tässä taas huomaa, kuinka media vääristää tätä koko tapausta.
Tontti oli itse ehdottanut että päivähoito tulisi kaikille pakolliseksi. Tähän ehdotukseen Mikkoset reagoivat, että sehän olisi jo natsimeininkiä. Eikö teistä olisi???????????
Olen myös sitä mieltä, että Suomessa ei saisi kasvaa omaa vauhtiaan, jo neuvoloissa on ne samat ohjeet ihan kaikille. Meidänkään poikaa, jolla on sairaus, ei meidän neuvolan TÄTSY ymmärrä pätkääkään, vaan tuputtaa samoja ohjeita kun muillekin ottamatta yhtään huomioon tiettyjä seikkoja.
Mikkoset vaan hyökkäävät tätä "kasvatetaan kaikki samaan muottiin"-tyyliä kohtaan todella kärkkäästi. Herättävät keskustelua. Sitähän he haluavatkin, joten ovat onnistuneet. Tämä aihe tarvitseekin keskustelua, hyvä The Mikkoset!![]()
Ja edelleen mun kantani asiaan on se, että kumpikin tapa on asia, jossa on kolikon kumpikin puoli ja kumpiakin tapoja tarvitaan, koti - ja päivähoitoa. Päivähoidossa on silti paljon parantamisen varaa. Päiväkotiryhmät pienemmiksi ehdottomasti!!!!
Miksi hesari halusi poistaa tuon tontin ajatuksen? Miksi hesari kirjoitti televisioaiheesta todella puolueellisesti haukkuen mikkosta?
Kuka maksaa hesarille ja medialle, että kotiäitejä on jatkuvasti alettu mustamaalata? Tarvitseeko raharikkaat lisää orjia oravanpyörään?
Joku on selvästi aloittanut mustamaalaamisen. Kuka hyötyy?kuka maksaa medialle paskankirjoittelusta?