?
.
Vieras
Mitä tuo puhe pakkopäivähoidosta oli? Se kuulostaa minun mielestäni jo PALJON huolestuttavammalta. Lapset pakkohoitoon
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mikkosten puolella tavallaan:miten pystytte viemään alle 1-vuotiaan hoitoon? Miten pystytte keskittymään työntekoon, eikö muka ole niin järjetön ikävä ja olo että joku toinen hoitaa lastanne, mieti hoitaako nyt varmasti hyvin...tälläkin hetkellä lapsi ikävöi ja tarvitsisi mua...
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Mikkosten puolella tavallaan:miten pystytte viemään alle 1-vuotiaan hoitoon? Miten pystytte keskittymään työntekoon, eikö muka ole niin järjetön ikävä ja olo että joku toinen hoitaa lastanne, mieti hoitaako nyt varmasti hyvin...tälläkin hetkellä lapsi ikävöi ja tarvitsisi mua...
Mä en pystyisikään, enkä kyllä tiedä miten muut pystyvät???
Alkuperäinen kirjoittaja .:Mitä tuo puhe pakkopäivähoidosta oli? Se kuulostaa minun mielestäni jo PALJON huolestuttavammalta. Lapset pakkohoitoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Mikkosten puolella tavallaan:miten pystytte viemään alle 1-vuotiaan hoitoon? Miten pystytte keskittymään työntekoon, eikö muka ole niin järjetön ikävä ja olo että joku toinen hoitaa lastanne, mieti hoitaako nyt varmasti hyvin...tälläkin hetkellä lapsi ikävöi ja tarvitsisi mua...
Niin, mietipä sitä. Varmaan vain siksi ettei TODELLAKAAN ole muuta mahdollisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Olen monessa asiassa Ninan kanssa samaa mieltä. Lapsen paras paikka on kotona, MUTTA hoitajana voi olla äiti, isä, isosisko, mummo, täti, kotiin palkattu lastenhoitaja ja se edellyttää sitä, että se kuka sitä lasta nyt sitten kotona hoitaa on aktiivinen (virikkeitä, elämään tutustumista, leikkikavereita, terveellistä ruokaa, ulkoilua yms).
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Mikkosten puolella tavallaan:miten pystytte viemään alle 1-vuotiaan hoitoon? Miten pystytte keskittymään työntekoon, eikö muka ole niin järjetön ikävä ja olo että joku toinen hoitaa lastanne, mieti hoitaako nyt varmasti hyvin...tälläkin hetkellä lapsi ikävöi ja tarvitsisi mua...
Niin, mietipä sitä. Varmaan vain siksi ettei TODELLAKAAN ole muuta mahdollisuutta.
No mutta kerro nyt miten psyykkaat itsesi pystymään? Ihan mielenkiinnolla kysyn.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Mikkosten puolella tavallaan:miten pystytte viemään alle 1-vuotiaan hoitoon? Miten pystytte keskittymään työntekoon, eikö muka ole niin järjetön ikävä ja olo että joku toinen hoitaa lastanne, mieti hoitaako nyt varmasti hyvin...tälläkin hetkellä lapsi ikävöi ja tarvitsisi mua...
No mutta kerro nyt miten psyykkaat itsesi pystymään? Ihan mielenkiinnolla kysyn.
En ole vienyt alle vuoden ikäistä päivähoitoon joten en tiedä miten. Mutta voin kuvitella, että taatusti siinä äidin sydän särkyy. Tosi kiva että sinunlaisesi sitten lisää tuskaa kääntämällä veistä haavassa. Onko tämä kotonakasvatetujen ja -kasvattavien yleinenkin piirre, epäempaattisuus?
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja .:Mitä tuo puhe pakkopäivähoidosta oli? Se kuulostaa minun mielestäni jo PALJON huolestuttavammalta. Lapset pakkohoitoon![]()
http://www.vihrealanka.fi/node/1183
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Höpö höpö kuule, jos mä asiaa ihan oikeasti mietin että miten moni pystyy, miten psyykkaavat itsensä... miten pystyvät keskittymään työhön, niin se tekee mut epäempaattiseksi vain sun omassa päässäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Höpö höpö kuule, jos mä asiaa ihan oikeasti mietin että miten moni pystyy, miten psyykkaavat itsensä... miten pystyvät keskittymään työhön, niin se tekee mut epäempaattiseksi vain sun omassa päässäsi.
No empaattisena voit edes osin kuvitella: niin paljon hekin lastaan rakastavat kuin sinäkin -ja kun se rakas on laitettava hoitoon, nin ihan pienellä melikuvilla pelaamisella taatusti pystyt sinäkin arvaamaan, että miltä se tuntuu ja kuinka helkkaristi siinä täytyy psyykata itseään. Jos et kykene itse kuvittlemaan, älä väitä omaavasi empatiakykyä. Simple as that.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Jos töissä pitää käydä, niin se onnistuu myös osa-aikaisesti. Tai niin, että vanhemmat järjestää työnsä niin, että lapset voidaan yhdessä hoitaa kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Olen monessa asiassa Ninan kanssa samaa mieltä. Lapsen paras paikka on kotona, MUTTA hoitajana voi olla äiti, isä, isosisko, mummo, täti, kotiin palkattu lastenhoitaja ja se edellyttää sitä, että se kuka sitä lasta nyt sitten kotona hoitaa on aktiivinen (virikkeitä, elämään tutustumista, leikkikavereita, terveellistä ruokaa, ulkoilua yms).
Kyllä se vaan on niin, että rakastava, TERVE (aivoista), älykäs ihminen on aina tärkeämpi ja parempi lapselle, kun se terveellinen ruoka ja muu, vaikka ovat toki tärkeitä tän yhteiskunnan mittapuulla.
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Tontti siis on sanonut näin: "Mahdollisimman varhaisen päivähoidon tulisi olla osa oppivelvollisuutta, ei vapaaehtoista. "
Mitä mieltä tästä?
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Tontti siis on sanonut näin: "Mahdollisimman varhaisen päivähoidon tulisi olla osa oppivelvollisuutta, ei vapaaehtoista. "
Mitä mieltä tästä?
Tuohan tuo siis mieleen totalitarismin, eikö?
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ahaa. ja työssäkäyvä äiti on siis täysin vastakohta tälle vai?
kerros lisää minusta kun satut tietämään kaiken![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mikkosten puolella tavallaan:Ettekö te rakasta lapsianne, vai miten pystytte viemään alle 1-vuotiaan hoitoon? Miten pystytte keskittymään työntekoon, eikö muka ole niin järjetön ikävä ja olo että joku toinen hoitaa lastanne, mieti hoitaako nyt varmasti hyvin...tälläkin hetkellä lapsi ikävöi ja tarvitsisi mua...