Nimitteleekö miehesi sinua pahasti riidan yhteydessä?

  • Viestiketjun aloittaja kettu
  • Ensimmäinen viesti
:(
Kyllä. Ennen miestäni en tiennyt olevani huo*a, kävelevä pil*u, maho lehmä, typerä, säälittävän aivokapasiteetin omaava, henkisesti sairas, että mun äo on pienempi kuin kengännumeroni, jne, jne.

Ja taitaa mies ainakin tuossa typerä/tyhmä nimittelyissään olla sinäänsä oikeassa, että kyllä mulla joku päässä viiraa, koska en vieläkään eronnut. Olen alkanut miettimään, että taidan läheisriippuvainen. :(
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Kyllä. Ennen miestäni en tiennyt olevani huo*a, kävelevä pil*u, maho lehmä, typerä, säälittävän aivokapasiteetin omaava, henkisesti sairas, että mun äo on pienempi kuin kengännumeroni, jne, jne.

Ja taitaa mies ainakin tuossa typerä/tyhmä nimittelyissään olla sinäänsä oikeassa, että kyllä mulla joku päässä viiraa, koska en vieläkään eronnut. Olen alkanut miettimään, että taidan läheisriippuvainen. :(
tollaista en kuuntelis päivääkään. nyt sitä itsekunnioitusta peliin, naiset!
 
furry
Onhan noita imartelevia lehmittelyjä, kanatteluja ja muita (oonpa tainnu kerran tahi kaksi olla oikein lunttu ja lutkakin) tullut kuultua. Yhtä typerää tekstiä olen latonut takaisinpäin.Harvoin riitamme kuitenkaan siihen menee että ruvetaan nimittelemään ja jos siihen mennään, niin voidaan ruveta nauramaan koko touhun lapsellisuudelle.. :)
 
Ei, ellen itse aloita sitä.. Olemme koittaneet opetella, ettei riidellessä mennä henkilökohtaisuuksiin, mutta joskus niinkin käy. Ei kyllä mitenkään ilkeästi mitään huora-läski -linjaa, mutta joskus saattaa heittää jotain ilkeähköä minun ainaisesta herkkujensyömisestä ja sen tiettävistä seurauksista, tyyliin "älä sitten valita paino-ongelmistasi.....". No, se on pientä kai se :xmas:
 
No ei juuri koskaan. Olisko pari kertaa maailmansodan aikana sanonu ääliöksi :D Anteeksi osaa pyytää ja puhutaan aina riidan jälkeen niin ettei kummallekaan jää paha mieli.
Minä taas olen se kiivaampi joka saattaa parit ärrät sanoakin. :ashamed:

Olisko ap vaan silleen että miehes kiukuspäissään sanoo tyhmiä juttuja joita ei todellakaan tarkota? Anteeksi pitäis kyllä osata pyytää...
 
Zyrtec
Joo nimittelee jos tarpeeksi suuttuu... mutta voinpa rehellisesti sanoa että itse hänet siihen opetin! Se oli nimenomaan minun tapani riidellä kun seurustella alettiin, mies aikansa kauhisteli mutta jopa perustelin sille aikani ettei haukku (muka) haavaa tee. Iän ja kypsymisen myötä tajusin ensin minä ettei se peli vetelekään ja mies sen jälkeen on suutansa siivonnut myöskin. Oppia ikä kaikki, suuntaan ja toiseen :whistle:.
 
Marianna
Ei koskaan nimittele eikä sorru henkilökohtaisuuksiin tai sivalla sanoilla. Sanoo asiasta ja on sitten hiljaa. Tykkään tuosta tyylistä kuitenkin enemmän kun jää aikaa ajatella ja ei sitten tule ihan niin helposti itsekkään jauhettua ylimääräistä kun toinenkaan ei lähde siihen.
 

Yhteistyössä