Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:tiedän vauvan joka kastettiin juuri inkeriksi.
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja hei:tiedän vauvan joka kastettiin juuri inkeriksi.
Inkeri on ihana nimiEikä kyllä mun mielestä kuulu tuohon samaan kastiin Raijojen ja Railien kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaukosäädin:Jotenkin vaan Helena ja Tuulikkikaan ei kuulu samaan kastiin noitten kanssa. Mitä mieltä olette Aulikista.
Alkuperäinen kirjoittaja kaukosäädin:Miesten nimistä tulee mieleen
Matti
Martti
Yrjö(no ihme juttu)
Jorma(samaten)
Kai näitäkin on....
Alkuperäinen kirjoittaja kaukosäädin:Nykyään on ilmeisesti muotia keksiä joku ihan ihmeellinen nimi. Ja tiedättekö mitä kaikki menee läpi. Papeille on vaan annettu ohjeistus toppuutella vanhempia.
Löytyy jopa skywalker, mikä minusta on hulluutta. Miksi joku haluaa antaa lapselleen tollasen nimen.
Alkuperäinen kirjoittaja kaukosäädin:Samaa mieltä. Vaikka pakko myöntää, että mun lapselle tuli sellainen kansainvälinen nimi. Taivuin miehen tahtoon. Itse olisin pitänyt nimistä Helmi, Sini, Armi ja Irene, muitakin oli mutten jaksa muistaa. Tytöstä tuli Maria Irene.