Nimistä minäkin =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuopusta odottava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuopusta odottava

Vieras
Kuopuksen sukupuoli on vielä täysi arvoitus, mutta nimet taidettiin saada päätettyä....mitäs mieltä nimistä Pinja Aino Katriina ja Venni Eemil/Elias Olavi? Oisko tytön kolmanneksi nimeksi hyviä ehdotuksia ja kumpi pojan toiseksi nimeksi? Sana on vapaa ;)

Pinjasta en tykkää ja mieluummin Katariina. Venni taas on sellainen nimi, ettei siitä ihan heti hoksaa onko kyse tytöstä vai pojasta. Vennin perään mieluummin Eemil. Aino ja Olavi on ihania nimiä.

Aino on ihana nimi, ja Katriina myös, mutta enempi tykkään Katariinasta. Pinja ei oikein taivu mun suuhuni ja mielestäni se ei sovi Ainon ja Katriinan kanssa, kun yhdistelmässä on uutta (Pinja) ja vanhaa (Aino Katriina). Pojan nimen kanssa on ihan sama juttu. Eemil/Elias Olavi kuulostaa tosi kivalta, mutta Vennin kanssa... :/ Mutta jos Vennistä ja Pinjasta itse tykkäätte, niin mikäs ettei =) Venni Eemil Olavi on minusta parempi :)

Pinja ei ole minunkaan suosikkinimiäni, mutta kaiken kaikkiaan ihan kaunis yhdistelmä tuo. Venni ei sytytä ollenkaan, johtunee juuri tuosta mielleyhtymästä tytön nimiin Jenni, Senni, Henni... Mutta siihen perään kuitenkin laittaisin Eemil Olavin.

Kiva kuulla kommentteja nimistä muiltakin, itse ollaan noi valittu ja tuskinpa kovasti muuttuvat....luulisin ainakin, ettei. Mut pieni harkinta ei oo koskaan pahasta, varsinkin, kun aikaa vielä on...joskushan sitä on sokee omille valinnoilleen =)

Sen verta kommentoisin takaisin, että kun monen mielestä Venni tuntuu olevan joku nykyajan muotivillitys tai siis nykyajan keksintö, niin ei ainakaan väestörekisterikeskuksen mukaan.....kyseistä nimeä on annettu niin kauan ku niitten koneet antaa näyttää ja vieläpä niin, että toista sataa vuotta sitten annettiin enemmän, sit tuli hiljasempi aika ja nyt taas vahvistumaan päin. Sama juttu tuli vastaan esikoisen kutsumanimen kanssa.....osa ihmisistä oli, että ihanan perinteinen ja vanha nimi ja osa ei ollu kuullukaan :-"

Yhteistyössä