nimilaput vaatteisiin,mihin???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

virpi

Vieras
tilasin euroteamistä ja eilen sain ne nimilaput postissa,mihin ootte ne lappuset vaatteisiin laittaneet?ajattelin johinkin silittää kiinni mutta moneen vaatteeseen joudun ompelemaan.
onko ne pysyneet hyvin kiinni ja voiko niitä uudelleen silittää/ommella kiinni,meidän tyttö nyt 9kk ja vaatekoko muuttuu jatkuvasti vai onko parempi sitten tilata uusia sen mukaan kun tarvii??

paidoissa ym niskaan, housuissa vyötärölle taakse. Hanskoissa ja pipoissa pesulappuun tai reunaan.

Euroteamilla on myös niitä käteviä taggiteja, ei tarvi ommella, sen kuin napsuttaa kiinni =)

leukoplastlaastkapea_e-kauppa_0812_c2d.jpg

Leukoplast teippilaastari myös hyvä tuohoin hommaan.

Miä oon noita ommellu kiinni pääasiassa niihin merkki ja pesulappuihin, mitkä useimmiten sijaitsee paidan niskassa ja housujen kauluksessa.
Helppo sitten aina ratkoa irti ja ommella uuteen vaatteeseen. Ja itse vaatteeseen ei niin tulis ompelujälkiä.

Taas tänään ratkoin muutamista vaatteista nimet irti ja pistin vaatteet myyntiin.
Meilläkin nuo vetää välillä semmosta kasvuspurttia että just kun on saanu vaatteet nimettyä, niin ne jääkin pieneksi ja saa tehä homman uusiks :D

En tunne tuotetta, mutta ommella voi tietenkin uudelleen, silitys uudelleen ei varmaankaan toimi, jos sen saa irti niin sitten voi tietenkin uudelleen käyttää kun ompelee.

Minä olen meidän herkkänahkaiselle ommellut niitä lähinnä kaksinkerroin taitettuna jonnekin paidan sivusauman alaosaan. Takkeihin ja haalareihin taas ripustuslenkiksi niskaan. Tilasin niitä aikoinaan 100 kpl ja suurin osa on yhä käyttämättä, esikoinen menee syksyllä yläasteelle =) Kangastussi on ollut kätevä, sillä nimi joko vaatteessa valmiina olevaan nimilappuun tai sitten pesulappuun. Pyykinmerkintä kynä, jonkan ostin varmaan 20 vuotta sitten on toiminut todella hyvin ja on kestänyt kaikki pesutkin.

Yhteistyössä