Lapset riisuvat ja pukevat yleensä itse, nappaavat ehkä väärästä lokerosta paidan päällensä ja housut jalkaansa...kyllä siellä vaan vaatteet helposti sekaisin menee, eikä vika ole tädeissä.Mä en ymmärrä miksi ne pitäisi nimikoida? Kuinka vaikea se niille tädeille on laittaa likainen paita heti sen pois ottamisen jälkeen oikeaan laatikkoon ja ottaa sieltä puhdas päälle. Onko kaikki paskaset vaatteet pakko heittää yhteen läjään jonnekkin nurkkaan ja loppupäivästä sitten ihmetellään että mikä on kenenkin tavara/vaate? Kiva joo merkkailla kaikki vaatteet jos niitä on säkkitolkulla.
ja sitte kirotaan täälä hoitajat alimpaan helvettiin ku jucca-pecan pissaset pitkiskalsarit on hukassa ja ne lopulta löytyy 2:n viikon päästä nico-petterin repusta...Mä en ymmärrä miksi ne pitäisi nimikoida? Kuinka vaikea se niille tädeille on laittaa likainen paita heti sen pois ottamisen jälkeen oikeaan laatikkoon ja ottaa sieltä puhdas päälle. Onko kaikki paskaset vaatteet pakko heittää yhteen läjään jonnekkin nurkkaan ja loppupäivästä sitten ihmetellään että mikä on kenenkin tavara/vaate? Kiva joo merkkailla kaikki vaatteet jos niitä on säkkitolkulla.
Ne likaiset vaatteet on usein myös märät, jolloin ne laitetaan kuivamaan. Ja kun siellä kuivauskaapissa on vaikkapa 7 paria sukkia, niin eipä niitä enää erota toisistaan.Mä en ymmärrä miksi ne pitäisi nimikoida? Kuinka vaikea se niille tädeille on laittaa likainen paita heti sen pois ottamisen jälkeen oikeaan laatikkoon ja ottaa sieltä puhdas päälle. Onko kaikki paskaset vaatteet pakko heittää yhteen läjään jonnekkin nurkkaan ja loppupäivästä sitten ihmetellään että mikä on kenenkin tavara/vaate? Kiva joo merkkailla kaikki vaatteet jos niitä on säkkitolkulla.