V
vieras
Vieras
mikä ihme on nimikirja ote? ja mistä sen saa jos sellainen pitäs olla työ haku lomekkeen liitteenä..
kiitos jos joku voisi auttaa
kiitos jos joku voisi auttaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oikeestiko? Onko tuo todistus vaihtanut nimeä? Kaivoin työtodistukseni katsoakseni ja mulla lukee "nimikirjaote" ja olen sen saanut Hyksistä.Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:muistaakseni kirkkoherranvirastosta tuon saa. Saiskohan myös maistraatista.
Siitä on nyt useampi vuosi aikaa kun sitä hain, mutta siinä taisi olla merkittynä nykyiset ja entiset etu- ja sukunimet.
Käytännössä se tarkoittaa työtodistuksia aiemmista työsuhteista. Jos olet ollut vain yksityisellä töissä, työtodistukset korvaavat nimikirjaotteen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo valtion leipiin olisin hakemas. mut siis kun en ole ollut koskaan kunnalla tai valtiolla mulla ei sitä ole...?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo valtion leipiin olisin hakemas. mut siis kun en ole ollut koskaan kunnalla tai valtiolla mulla ei sitä ole...?
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:muistaakseni kirkkoherranvirastosta tuon saa. Saiskohan myös maistraatista.
Siitä on nyt useampi vuosi aikaa kun sitä hain, mutta siinä taisi olla merkittynä nykyiset ja entiset etu- ja sukunimet.
Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:muistaakseni kirkkoherranvirastosta tuon saa. Saiskohan myös maistraatista.
tuo on virkatodistus.
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:muistaakseni kirkkoherranvirastosta tuon saa. Saiskohan myös maistraatista.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:muistaakseni kirkkoherranvirastosta tuon saa. Saiskohan myös maistraatista.
Eikös tuo ole virkatodistus? Eli siis missä todistetaan, että sinä olet sinä ja jonka kanssa voi vaikka hakea passia tms?