J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja phiuh:Alkuperäinen kirjoittaja Uuni:Alkuperäinen kirjoittaja phiuh:Löytyihän täältäkin jo monta muka-omaperäistä ja hienostelevaa nimeä:
Minnea
Linnea
Adele
Aurora
Amalia
Agatha
Helmiina
Alexandra
jne.
Ja yleensä näiden Ellinoora Tii-Mari Alexandrojen sukunimi on joku tyyliin Jurvanen.![]()
Oon melkein samaa mieltä. Linnea ja Amalia on vanhoja nimiä, eikä minusta tippaakaan samaa kastia Adelen tai jonkun Riannan kanssa.
Ja joo, en itekään tykkää mistään Vivianista ja Chenillestä.
Minun lapseni nimi muuten on ruotsinkielinen ja sukunimi suomalainen. Ihmisillä on niin kovin erilaisia elämän tarinoita, joista nimet saavat alkunsa, että ei ne viraalle välttämättä aukene.
Eli lopareissa säkin tulit vaan puolustamaan omaa Viveca Lillian Möttöstäsi?
Alkuperäinen kirjoittaja Uuni:Oon melkein samaa mieltä. Linnea ja Amalia on vanhoja nimiä, eikä minusta tippaakaan samaa kastia Adelen tai jonkun Riannan kanssa.
Minun lapseni nimi muuten on ruotsinkielinen ja sukunimi suomalainen. Ihmisillä on niin kovin erilaisia elämän tarinoita, joista nimet saavat alkunsa, että ei ne viraalle välttämättä aukene.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja Uuni:Oon melkein samaa mieltä. Linnea ja Amalia on vanhoja nimiä, eikä minusta tippaakaan samaa kastia Adelen tai jonkun Riannan kanssa.
Adele ja Riannahan ovat vanhoja nimiä...
Alkuperäinen kirjoittaja Uuni:No joo, Adele oli aika ylläri mulle, kun katoin tuolta väestörekisterikeskuksen sivuilta. Rianna ei kovin vanha.