V
vierailija
Vieras
nonniKyl mulle kelpais vanhempi nainen
**lepalle etittiin täällä miestä sänkyyn poistamaan sen loputonta ilkeyttä
ysi ottaa sen vanhan naisen ja polkee ku tulpatonta mopoo läpi yön
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
nonniKyl mulle kelpais vanhempi nainen
Sinä kuulut selkeesti rahvaaseen. Mutta jos minä tapaisin alepan niin kuuntelisin swn juttuja ja jos jotain tulisi niistä mieleen niin keskeyttäisin alepan puheen kun mulla tulis ehkä jotain mieleen siitä. Miksi luulet että ihminen katkeroituu jos ei ole seksiä. Mä en oo katkera ainakaan nyt vaikka en ole vuosiin harrastunutkaan seksiä mahollisuus olisi ollut lukuisia kertoi. Mut mitä sit mun minäkuva muuttui tällä palstalla eikä millään ole enään kiire. Emmä kyl naisten kaa ajautunut et nyt pitäis saada seksiä just nyt ja heti jimokin in vain tunne et pitääkö himoille koko ajan antautua kuin eläin. Alepa ja lispe melkein ainoot jotka enään jakaa omasta elämästään jotain tänne ja niitä on kiva lukea no okei lispe ollut pitkään jo poissa. Täällä on vaan juupas eipäs väittelyä politiikasta ei sitä omaa elämää ja sen kerronttaanonni
**lepalle etittiin täällä miestä sänkyyn poistamaan sen loputonta ilkeyttä
ysi ottaa sen vanhan naisen ja polkee ku tulpatonta mopoo läpi yön
Selitä mitä selität, kyllä se totuus on paljastunut jo moneen kertaan miesten saunaporukoissa vuosikymmenten saatossa.
Mutta ihan kiva kun sulla pipari viel kastuu![]()
sinäkö et ole rahvas?Sinä kuulut selkeesti rahvaaseen. Mutta jos minä tapaisin alepan niin kuuntelisin swn juttuja ja jos jotain tulisi niistä mieleen niin keskeyttäisin alepan puheen kun mulla tulis ehkä jotain mieleen siitä. Miksi luulet että ihminen katkeroituu jos ei ole seksiä. Mä en oo katkera ainakaan nyt vaikka en ole vuosiin harrastunutkaan seksiä mahollisuus olisi ollut lukuisia kertoi. Mut mitä sit mun minäkuva muuttui tällä palstalla eikä millään ole enään kiire. Emmä kyl naisten kaa ajautunut et nyt pitäis saada seksiä just nyt ja heti jimokin in vain tunne et pitääkö himoille koko ajan antautua kuin eläin. Alepa ja lispe melkein ainoot jotka enään jakaa omasta elämästään jotain tänne ja niitä on kiva lukea no okei lispe ollut pitkään jo poissa. Täällä on vaan juupas eipäs väittelyä politiikasta ei sitä omaa elämää ja sen kerronttaa
sinäkö et ole rahvas?
nojoo, pari luokkaa alempana kun sun loputtomista ongelmista on saatu kuulla
olikos paljon rikostaustaakin?
Elämänhallintansa ei ainakaan ole korkeimmalla mahdollisella tasolla.Kyllä hän on paljon aidompi ja rohkeampi ihminen kuin moni muu täällä. Ei pelkää kertoa vaikeuksista, on aidon rehellinen ihminen ja avoin, empaattinen.
rahvaat on yleensä aidompia kuin snobitKyllä hän on paljon aidompi ja rohkeampi ihminen kuin moni muu täällä. Ei pelkää kertoa vaikeuksista, on aidon rehellinen ihminen ja avoin, empaattinen.