Nimiapua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon miettinyt tuota Joonatania, mutta onko hölmön kuuloinen kun molemmat päättyvät N kirjaimeen?!! Aaron Onni Mikael kuulostaa myös hyvältä mut tod. näk. laitetaan vain kaksi nimeä kun sisaruksillakin on.

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliini:
Oon miettinyt tuota Joonatania, mutta onko hölmön kuuloinen kun molemmat päättyvät N kirjaimeen?!! Aaron Onni Mikael kuulostaa myös hyvältä mut tod. näk. laitetaan vain kaksi nimeä kun sisaruksillakin on.

se onkin miedän nuorimmaisen nimi :D ajattelin, että kiertoon hieno nimi :D

minusta Aaron Joonatan ei sovi yhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

Miusta ne sopii yhteen, koska Aaron on tuon ärrän ansiosta niin vahva nimi ettei viimeinen kirjain enää korostu niinkuin Joonatanissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:

Miusta ne sopii yhteen, koska Aaron on tuon ärrän ansiosta niin vahva nimi ettei viimeinen kirjain enää korostu niinkuin Joonatanissa.

makuasioita, makuasioita :)

Johanneskin on ollut mietinnässä. :) Miehen toinen nimi on Matias.. Mielipiteitä nimestä Aaron Matias? Uudet ehdotukset myös tervetulleita :)

Löysin nimikirjasta nimen Elliot, sopisi kyllä hyvin Aaronin perään mutta onko keksityn kuuloinen?

Benjaminista en oikein tykkää..

Niin, eihän toista nimeä kyllä käytetä..ettei niin vakavaa vaikka tuttavapiirissä olisikin samanniminen. Mutta haluaisin kuitenkin Aaronille jonkun "oman" toisen nimen :D

Yhteistyössä