M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliini:Oon miettinyt tuota Joonatania, mutta onko hölmön kuuloinen kun molemmat päättyvät N kirjaimeen?!! Aaron Onni Mikael kuulostaa myös hyvältä mut tod. näk. laitetaan vain kaksi nimeä kun sisaruksillakin on.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja mammaliini:Oon miettinyt tuota Joonatania, mutta onko hölmön kuuloinen kun molemmat päättyvät N kirjaimeen?!! Aaron Onni Mikael kuulostaa myös hyvältä mut tod. näk. laitetaan vain kaksi nimeä kun sisaruksillakin on.
se onkin miedän nuorimmaisen nimiajattelin, että kiertoon hieno nimi
![]()
minusta Aaron Joonatan ei sovi yhteen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja mammaliini:Oon miettinyt tuota Joonatania, mutta onko hölmön kuuloinen kun molemmat päättyvät N kirjaimeen?!! Aaron Onni Mikael kuulostaa myös hyvältä mut tod. näk. laitetaan vain kaksi nimeä kun sisaruksillakin on.
se onkin miedän nuorimmaisen nimiajattelin, että kiertoon hieno nimi
![]()
minusta Aaron Joonatan ei sovi yhteen.
Miusta ne sopii yhteen, koska Aaron on tuon ärrän ansiosta niin vahva nimi ettei viimeinen kirjain enää korostu niinkuin Joonatanissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliini:Eliel olis ihana mut sen niminen on lähipiirissä..