nimiapua minullekkin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjälp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjälp

Vieras
Sopisiko mielestänne yhteen Aino Aurinko? Onko Ihan tyhmä nimi? Itse tykkään, mies hangoittelee. Entäs Viola? Sopiiko se tyylillisesti, kun isosiskon nimi on Hilja? Onko siis liian muotinimi? Tai Sylvia? Olisiko muita ehdotuksia?

En tykkää Aino Aurinko yhdistelmästä! Jotenkin imeläksi menee. Jos on pakko saada tuo Aurinko nimeen, niin mieluiten sitten kolme nimeä. Esimerkiksi Aino Aada Aurinko

Jos koulussa paljastuu, että tyttärenne toinen/kolmas nimi on Aurinko, niin tulee kyllä sellaista hiekkaa tupaan, että. Pojat alkaa huudella, kun Ainon hymy hyytyy, niin "Missä Aurinko?"

[QUOTE="vieras";24784262]En tykkää Aino Aurinko yhdistelmästä! Jotenkin imeläksi menee. Jos on pakko saada tuo Aurinko nimeen, niin mieluiten sitten kolme nimeä. Esimerkiksi Aino Aada Aurinko

Jos koulussa paljastuu, että tyttärenne toinen/kolmas nimi on Aurinko, niin tulee kyllä sellaista hiekkaa tupaan, että. Pojat alkaa huudella, kun Ainon hymy hyytyy, niin "Missä Aurinko?"[/QUOTE]

Minua aina hymyilyttää nämä 100% varmuudella annetut ennustuspallosta luetut ennustukset.

[QUOTE="vieras";24784262]
Jos koulussa paljastuu, että tyttärenne toinen/kolmas nimi on Aurinko, niin tulee kyllä sellaista hiekkaa tupaan, että. Pojat alkaa huudella, kun Ainon hymy hyytyy, niin "Missä Aurinko?"[/QUOTE]

Hohhoijakkaa, ja kerropa yksi nimi mistä ei halutessaan voi kiusata. Mun tytärten kolmannet nimet on Aamu-Aurinko ja Ilta-Aurinko, pienemmästä en vielä tiedä mitä mieltä on nimestään mutta isompi on ylpeä Aurinko-nimestään eikä häntä ainakaan vielä kukaan ole siitä kiusannut, tuskin tulee kiusaamaankaan.

Aino Aurinko ois ihana :D

Oi, Viola Aino Aurinko! Ihanan runollinen ja lainehtivan liplatteleva nimi (vaikkei veteen liitykään) :) ja juu, mistä tahansa nimestä voi kiusata, jos sille päälle sattuu. As Ifillä myös kivat kolmannet nimet tyttärillä, ja vielä viivalla!

Yhteistyössä