nimi ongelma vauvalle (uusioperhe)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maila92
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maila92

Vieras
Sellanen tilanne, että la lähenee ja nimi ongelma kasvaa..

Itsellä on 2 tyttöä, puolisolla on edellisestä suhteesta 2 tyttöä ja tulokas on.. tyttö.. =)

Minun tytöillä on kauniit hieman erikoiset nimet , puolison tytöillä aivan perus suomalaiset järkyttävät top. 10 nimet..

mutta mikä sopii listalle?

tytöt on

Adele
Jade

Emilia
Sofia

Mikään ei tunnu rimmaavan :/

Siis noiko ne teijän nykyisten lasten nimet on? mitä järkyttävää noissa on?? mun mielestä kolme niistä on ainakin tosi kivoja, yhtä en itte antais ikinä, mutta ei siinä silti mitään vikaa oo jos joku muu tykkää.

Kummat noista nyt on ne kauheat ja järkyttävät? Sen kuin annatte lapselle sen nimen mikä hyvältä tuntuu. Minulla on vaan kaksi lasta (sama isä), eikä niiden nimet rimmaa mitenkään keskenään, mutta kyllähän ne tottuu peräkkäin silti lausumaan.

Siis kummat noista nyt on niitä "perus suomalaisia järkyttäviä top 10 nimiä", Emilia ja Sofia ilmeisesti? Tai siis voivat toki olla suosittujen joukossa mutta kyllä mulle tuli kuvauksesta mieleen tyyliin Paula, Jenni ja Annika.

Oikein hyvinhän nuo neljä listattua ainakin sopivat yhteen keskenään, luulisi että siihen keksii jonkun viidennenkin...

Voi dääm, kun tuttuja nimiä on nuo kaksi ruminta =)
kaksi ekaa on tainnu vilahtaa joskus vanhemman suusta..

Onnea teille vauvasta (; vaikka huhuja jo kuulinkin :D

Täällä missä asutaa on noita Adeleja ja Jadeja yms kauheuksia ihan liiankin kans! Eivät siis todellakaan oo mitenkään erikoisia nimiä.
Eli kun teidän perheessä jo on neljä tusinanimeä niin laittakaa viidennelle myös.

Tässä muutama ehdotus, nämäkin kauheudet on naapureiden lapsilla käytössä..

Aida
Alida
Armiida
Odessa
Olga
Evelyn
Teresa
Jannina

Kompromissina valitsette jonkin hieman yleisemmän nimen ja korvaatte yhden konsonantin d-kirjaimella.Mies voisi tykätä vaikka Mariasta ja sä olet näköjään ihastunut d:hen, joten Madia varmaan kelpaa.

[QUOTE="viiden äiti";28151204]Täällä missä asutaa on noita Adeleja ja Jadeja yms kauheuksia ihan liiankin kans! Eivät siis todellakaan oo mitenkään erikoisia nimiä.
Eli kun teidän perheessä jo on neljä tusinanimeä niin laittakaa viidennelle myös.

Tässä muutama ehdotus, nämäkin kauheudet on naapureiden lapsilla käytössä..

Aida
Alida
Armiida
Odessa
Olga
Evelyn
Teresa
Jannina[/QUOTE]

Armiida? Oikeasti? Tulee mieleen armada, toivottavasti on topakka ja sotaisa tyttö...

Mä tykkään enemmän noista Emilia ja Sofia =) Eli jotain niiden kaltaista mieluummin kun Adelen ja Jaden kaltaisia ... Ja muuten Jade varsinkin rupee olemaan aika tusinanimi :P

Yhteistyössä