Hesarissa siteerattiin tänään jotain tutkimusta.
Jos lapsen nimi on naismainen , päättyy a:han ja on pehmeä ( Kuten Anna, AnnaBella, ja mitä nyt niitä olikaan mainittu) tyttö ei menesty niin hyvin matikassa kuin jos on särmä, miehekäs nimi.
Nimi ei kuulemma tee huonoa matikkapäätä, vaan ihmisten suhtautuminen, myös opettajien. AnnaBellaan suhtaudutaan pehmeämmin, naisellemmin kuin esim Alex-lyhennyksen nimen omaavaan tyttöön.
Jos seuraava on tyttö, niin pitänee laittaa nimeksi Karita tai Akuliina. TAi sinnepäin.
Jos lapsen nimi on naismainen , päättyy a:han ja on pehmeä ( Kuten Anna, AnnaBella, ja mitä nyt niitä olikaan mainittu) tyttö ei menesty niin hyvin matikassa kuin jos on särmä, miehekäs nimi.
Nimi ei kuulemma tee huonoa matikkapäätä, vaan ihmisten suhtautuminen, myös opettajien. AnnaBellaan suhtaudutaan pehmeämmin, naisellemmin kuin esim Alex-lyhennyksen nimen omaavaan tyttöön.
Jos seuraava on tyttö, niin pitänee laittaa nimeksi Karita tai Akuliina. TAi sinnepäin.