M "möhkö" Vieras 09.04.2011 #1 Mitä mieltä olette nimestä Ellen-Sofia? Kuulostaako väliviivan kanssa oudolta?
Anatolia Aktiivinen jäsen 24.08.2010 32 527 5 36 09.04.2011 #2 Kuulostaa oudolta. Ellen ole Sofia niin olen joku muu...pelkkä Ellen olisi paljon parempi.
M "mimmi" Vieras 09.04.2011 #4 en laittaisi ikinä lapsen nimeksi ellen-sofia. se on niin vaikea lausua elleN-Sofia. elle-sofia tai elli-sofia olisivat ihan hyviä.
en laittaisi ikinä lapsen nimeksi ellen-sofia. se on niin vaikea lausua elleN-Sofia. elle-sofia tai elli-sofia olisivat ihan hyviä.
? "..." Vieras 09.04.2011 #6 Väliviivanimen (harvinaisen sellaisen) kanssa kohta kolmekymmentä vuotta eläneenä, jätä väliin. Laita nimeksi Ellen Sofia (Vaikka tuo olikin totta tuo olen joku muu juttu) ja valitse kutsumanimeksi vain toinen. Lapsi pääsee vähemmällä.
Väliviivanimen (harvinaisen sellaisen) kanssa kohta kolmekymmentä vuotta eläneenä, jätä väliin. Laita nimeksi Ellen Sofia (Vaikka tuo olikin totta tuo olen joku muu juttu) ja valitse kutsumanimeksi vain toinen. Lapsi pääsee vähemmällä.