nimi mietintää

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettiväinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettiväinen

Vieras
Mitä mieltä olet nimestä Milja? Kun mun mielestä olisi kiva laittaa lapselle joku kaksi osainen nimi, ei kuitenkaan ihan tavallinen (anna-maija, iida-liisa...). Kuulostaisko esimerkiksi Milja-Stiina miltään?
 

Yhteistyössä