Nimi ehdotuksia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos näin hyvissä ajoin sais vähän vinkkejä :)

Talosta löytyy Topi ja Roni ja tulokas on suurella todennäköisyydellä jälleen poika. Joku lyhyt olis kiva, mutta ei tarvii rimmata noihin edellisiin :D oma pää lyö tyhjää...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Reko ja Miro kuulostaa kivoilta
Onni löytyy siskolta, olis muuten niin ihana.

Minusta REKO JA MIRO ovat liian kovia tuohon poikasakkiin, tai tulee mieleen heti joku duudsonlauma;) itse laittaisin pehmeämmän ja pidemmän.

En halua pahoittaa kenenkään mieltä mutta kun meille oli tulossa koira niin melkein nuo kaikki nimet olivat ehdolla. Onko nuo nykyään muotia? Siis ihmisillä?

Alkuperäinen kirjoittaja väärää ikäluokkaako minä?:
En halua pahoittaa kenenkään mieltä mutta kun meille oli tulossa koira niin melkein nuo kaikki nimet olivat ehdolla. Onko nuo nykyään muotia? Siis ihmisillä?

Samaa minä ajattelin, koiralle sopiva nimiä. Mutta ei pahoiteta mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja väärää ikäluokkaako minä?:

No tää kommentti ei oo eka, meillä kasvatetaan kenneliä :D meinasin tohon alkuun kirjottaa, että jatkoa meiän "koirien nimille" mutta jätin pois...

Alkuperäinen kirjoittaja pojat on:

Minusta REKO JA MIRO ovat liian kovia tuohon poikasakkiin, tai tulee mieleen heti joku duudsonlauma;) itse laittaisin pehmeämmän ja pidemmän.

Pitkä nimi ei sovi meiän 5 kirjaimiseen sukunimeen oikein mitenkään...

Alkuperäinen kirjoittaja pojat on:

Pitkä nimi ei sovi meiän 5 kirjaimiseen sukunimeen oikein mitenkään...

äläs nyt, mulla on 5 sukunimessä ja etunimessä 10 kirjainta, ja hyvä on, itse asiassa kuuluisakin =)