Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Entäs mie?
Vehnäkäntty?
Muta mitäs Klonkulle keksittäs?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Entäs mie?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Entäs mie?
Vehnäkäntty?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:Mun nimimerkki ei vissiin kauheen persoonallinen ole. Tai ainakaan se ei innosta kovin persoonallisiin väännöksiin. Ehkä hyväkin niin.
Siveellinen narttu![]()
Entäs mie?
OhraSieppari
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:Mun nimimerkki ei vissiin kauheen persoonallinen ole. Tai ainakaan se ei innosta kovin persoonallisiin väännöksiin. Ehkä hyväkin niin.
Siveellinen narttu![]()
Entäs mie?
OhraSieppari
![]()
Kuulitko sä mut??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mulle ja![]()
SyysMyrsky
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:Mun nimimerkki ei vissiin kauheen persoonallinen ole. Tai ainakaan se ei innosta kovin persoonallisiin väännöksiin. Ehkä hyväkin niin.
Siveellinen narttu![]()
Entäs mie?
OhraSieppari
![]()
Kuulitko sä mut??
Joo, se on se teletappiyhteys B).
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Entäs mie?
Vehnäkäntty?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:Mun nimimerkki ei vissiin kauheen persoonallinen ole. Tai ainakaan se ei innosta kovin persoonallisiin väännöksiin. Ehkä hyväkin niin.
Siveellinen narttu![]()
Entäs mie?
OhraSieppari
![]()
Kuulitko sä mut??
Mis miun tappi on?(
)
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:Mun nimimerkki ei vissiin kauheen persoonallinen ole. Tai ainakaan se ei innosta kovin persoonallisiin väännöksiin. Ehkä hyväkin niin.
Siveellinen narttu![]()
Entäs mie?
OhraSieppari
![]()
Kuulitko sä mut??
Mis miun tappi on?(
)
Miehelläsi, saat vain lainata sitä välillä.. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Entäs mie?
Vehnäkäntty?
Dr House
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Entäs mie?
Vehnäkäntty?
Dr House
Klemppa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Entäs mie?
Vehnäkäntty?
Dr House
Klemppa :xmas:
Mistä toi Haussi tulee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:Mistä toi Haussi tulee![]()
Älä viitsi, kyllähän sä tohtori Housen tiedät!? Torstaisin kolmoselta, sairaalasarja jos klenkkaava pahasuinen lääkäri.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle: