Nimenantotilaisuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vierailija_

Aktiivinen jäsen
10.05.2004
2 155
0
36
Siviili-sellaisesta... Minkälaiset nimiäiset olette pitäneet? Minkälainen "ohjelma" teillä on ollut? Entä mitä kirjoitetaan kummitodistuksiin ja minkälainen ulkoasu niillä voisi olla muutenkin? Kiitos neuvoista! :flower:

Ehdottomasti suosittelen puhujan palkkaamista. Itse käytimme pro-seremonioita ja täytyy sanoa että teki koko juhlasta todella mukavan. Todistukset tulivat myös sitä kautta...myös isovanhemmille. Oli hintasa väärti.

Meille juhlat menivät niin, että puhuja piti puheen oli vähän musiikkia ja sitten syötiin perinteiset kakut jne.Muistutti hyvin paljon kastetilaisuuksia jossa olen ollut, tosin ehkäpä vielä jotenkin henkilökohtaisempi ja rennompi juhla!!

Suosittelen!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 19:42 jatzi kirjoitti:
Ehdottomasti suosittelen puhujan palkkaamista. Itse käytimme pro-seremonioita ja täytyy sanoa että teki koko juhlasta todella mukavan. Todistukset tulivat myös sitä kautta...myös isovanhemmille. Oli hintasa väärti.

Meille juhlat menivät niin, että puhuja piti puheen oli vähän musiikkia ja sitten syötiin perinteiset kakut jne.Muistutti hyvin paljon kastetilaisuuksia jossa olen ollut, tosin ehkäpä vielä jotenkin henkilökohtaisempi ja rennompi juhla!!

Suosittelen!!

Mitä niissä todistuksissa lukee kun siellä pro-seremonioiden sivulla ei lue mitään :(

mie tilasin kummitodistukset tuolta pro-seremoniasta. ei mitään kummenpaa ohjelmaa pidetty, kummit allekirjoitti vaan todistukset ja kahvit tarjottiin. lähinnä myös sitä et moni ei ollu viel vauvaa nähny ni saivat sit nähdä...

Kummitodistuksen malli löytyy myös Perheen omat juhlat -kirjasta (ja käsittääkseni tuossa Pro-seremonioiden kautta saatavassa todistuksessa on sanasta sanaan sama teksti).

Meillä oli mukava perhejuhla, puhuimme nimiäisistä, vaikka nimi oli jo laitokselta asti tiedossa. Oli muutama puhe, maljojen kohottaminen, kummitodistusten allekirjoitus ja sitten hyvää syötävää. Ihanat juhlat :heart:

Yhteistyössä