Nimeä mietin minäkin, kehtaako mielipiteitä kysyä;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onnsku

Aktiivinen jäsen
12.01.2007
7 767
0
36
Eli meille on siis poika tulossa ja veljesten nimet on Topi ja Tatu :heart:
Tulee vähän Tupu Hupu Lupu-meininki mieleen, jos kolmaskin alkais T:llä :xmas: Nyt olen pääni puhki miettinyt nimeä ja sen pitäis olla vanha suomalainen, josta löytyy kuitenkin T-kirjain..

Oisko Otto tai Aatu??

Mulla tulee kyllä Aatusta aina Hitler mieleen, koska häntä sillä nimellä kutsutaan.

Niin ja Eetu ei käy ;)

Meillä oli esikoiselle Otto ja Aatu vahvasti ehdolla koko raskausajan... vaan tulipa pojasta sitten Akseli. Mulla kanssa Aatussa särähti alkuun toi Hitler, mutta pääsin siitä ja mun mielestä Aatu on kiva nimi. Ja Otto myös

Kröhömm, ai tupu hupu ja lupu-meininki :whistle: Meillä on 4 T:llä alkavaa :whistle: :whistle: :laugh: Tosin 2 tyttöä ja 2 poikaa. Et sä nyt enää kolmatta voi nimetä toisella kirjaimella kun 2 muuta, etenkin jos se kolmaskin on poika :o :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Kröhömm, ai tupu hupu ja lupu-meininki :whistle: Meillä on 4 T:llä alkavaa :whistle: :whistle: :laugh: Tosin 2 tyttöä ja 2 poikaa. Et sä nyt enää kolmatta voi nimetä toisella kirjaimella kun 2 muuta, etenkin jos se kolmaskin on poika :o :laugh:
Niin. En tiedä kumpi on tökerömpää. Se, että kaikki alkaa teellä vai se, että yksi EI ala
:xmas: