Nikkisi tarina?

Koirani makasi vieressä kun rekkauduin ja sillä oli tuo profiilissa oleva vaate päällään. Kyse ei siis ole siitä, että mä oisin raitapaitainen kotiäiti.. ;)

Lapsettomuus- ja odotuspuolen palstakavereiden kehittämä nimimerkkini lyhenne "Raitis" osuu sekin vahingossa kohdalleen koska kymmenettä vuotta olen absolutisti. B)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Koirani makasi vieressä kun rekkauduin ja sillä oli tuo profiilissa oleva vaate päällään. Kyse ei siis ole siitä, että mä oisin raitapaitainen kotiäiti.. ;)

Lapsettomuus- ja odotuspuolen palstakavereiden kehittämä nimimerkkini lyhenne "Raitis" osuu sekin vahingossa kohdalleen koska kymmenettä vuotta olen absolutisti. B)
Voi sulla on muuten ihana koira ja sillä on ihana paita!!! :heart: :heart: :heart: Onko se tyttö vai poika?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Kiitos. Vanha mummo se jo on. 7v. =)
Se on aivan ihana. Meillä ajellaan villakoira aina aika paljaaksi, joten se käyttää kanssa paitoja. Vielä tykkääkin niistä. Ja punainen paita on aina silläkin.
 
Kiitti näistä! Hyviä tarinoita :)

Monessa tapauksessa nikistä tulee mieleen jotain ihan muuta kuin mistä se on lähtöisin.
Esim. Raitapaitaisesta tuli mieleen tietysti Marimekko, ja Kotiäiti Narniasta oli ilmiselvä satutäti...
 

Yhteistyössä