monesti oon miettiny, että mistäköhän toikin on nikkinsä keksiny.
On välillä niin hauskoja ja persoonallisia.
Kertokaas!
Kertokaas!
Nii joo ja kerroppas oman nikin tarina? =)Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:monesti oon miettiny, että mistäköhän toikin on nikkinsä keksiny.
Kertokaas!
Mitä tuo sitten tarkottaa??Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Nikki vastaa mun luonnetta
No mut jotain tosi outoo sen on tarvinnu olla..!Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:En muista enää
Jääräpää Täysi suomennos aasimainenAlkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:Mitä tuo sitten tarkottaa??Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Nikki vastaa mun luonnetta
No tuo Voi hitsin pimpula oli ainakin yhessä välissä tv-mainoksessa jossa se raavas harrikka ukko sanoo tuon muistaakseni ku ne moottoripyörät kaatui Oisko siitä kuullut sen,dna:n mainos muistaakseni.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:No meillä pikkuneiti 2,5v hoki tota kaupassa.
En tiedä mistä on sen kuullu, mutta parilla mummelilla hyllyn takana oli kovin hauskaa kun yritin hyssytellä tyttöä.
Aijaa No voiko sua alkaa kutsuun sitten aasiksi??Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Jääräpää Täysi suomennos aasimainenAlkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:Mitä tuo sitten tarkottaa??Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Nikki vastaa mun luonnetta
Mua voi kutsua miksi vaanAlkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:Aijaa No voiko sua alkaa kutsuun sitten aasiksi??Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Jääräpää Täysi suomennos aasimainenAlkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:Mitä tuo sitten tarkottaa??Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Nikki vastaa mun luonnetta
no voi ollaAlkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:No tuo Voi hitsin pimpula oli ainakin yhessä välissä tv-mainoksessa jossa se raavas harrikka ukko sanoo tuon muistaakseni ku ne moottoripyörät kaatui Oisko siitä kuullut sen,dna:n mainos muistaakseni.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:No meillä pikkuneiti 2,5v hoki tota kaupassa.
En tiedä mistä on sen kuullu, mutta parilla mummelilla hyllyn takana oli kovin hauskaa kun yritin hyssytellä tyttöä.
Vai miten ois Donkey?Vai miten se kirjotetaanAlkuperäinen kirjoittaja mulish:Mua voi kutsua miksi vaanAlkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:Aijaa No voiko sua alkaa kutsuun sitten aasiksi??Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Jääräpää Täysi suomennos aasimainenAlkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:Mitä tuo sitten tarkottaa??Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Nikki vastaa mun luonnetta
Sano muuta!Ne matkii vielä niin kovasti kaikkeaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:no voi ollaAlkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:No tuo Voi hitsin pimpula oli ainakin yhessä välissä tv-mainoksessa jossa se raavas harrikka ukko sanoo tuon muistaakseni ku ne moottoripyörät kaatui Oisko siitä kuullut sen,dna:n mainos muistaakseni.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:No meillä pikkuneiti 2,5v hoki tota kaupassa.
Nuo pienet kyl huomioi hämmästyttävästi kaiken, ite en oo huomannu
näin onAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:No mut jotain tosi outoo sen on tarvinnu olla..!Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:En muista enää
*putoo tuolilta*Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:Vai miten ois Donkey?Vai miten se kirjotetaanAlkuperäinen kirjoittaja mulish:Mua voi kutsua miksi vaanAlkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:Aijaa No voiko sua alkaa kutsuun sitten aasiksi??Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Jääräpää Täysi suomennos aasimainenAlkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:Mitä tuo sitten tarkottaa??Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Nikki vastaa mun luonnetta
Ai?Alkuperäinen kirjoittaja Hieman Hankala:Mä olen kuulemma välillä hieman hankala (täältä kuultua)