nikeistä, ketä nää on olleet ennen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Magdaleena:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä en tajua miks pitää vaihtaa nikkiä ja oikein salaamalla salata se... :whistle: typerää touhua.
Joo ihme touhua muutenkin toi nikkien vaihto, silläkin tavalla et kerrotaan se. Täysin typerää.

Vielä typerämpää on se, ettei edes ole mitään nikkiä :whistle: .
Mä vaihdoin, koska entinen ei tuntunut omalta eikä kertonut musta itsestäni mitään olennaista.

Mä olin ennen HassuMamma ja sitä ennen Hömppä. Mä vaan kyllästyn, oon muutenkin "oikeassa elämässä" sellainen et esim. huonekalujen järjestykseen kyllästyn nopeasti, hiusväriin jne. Niin pienin paha se taitaa olla tää nikkien vaihto kun kyllästyy. Toki jos se muita rassaa niin sitten rassaa, ei oo minulta pois. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Eikös Taare lopettanut palstailun ...eli ei ole kai plääh? :D
eikös pintelin kertonut menevänsä Taaren luo tänään ja äsken plääh laittoi viestiä,että ovat päiväkaljalla Pintelin kanssa..siitä vois päätellä jotain :whistle:

mun mielestä ei haittaa jos nikkiä vaihtaa, mutta kyllä on kieltämättä typerää/naurettavaa jos ei viitsitä kertoa kun ystävällisesti kysytään. olis kiva pysyä kärryillä...

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
eikös pintelin kertonut menevänsä Taaren luo tänään ja äsken plääh laittoi viestiä,että ovat päiväkaljalla Pintelin kanssa..siitä vois päätellä jotain :whistle:

Juu, ei tarvitse olla edes FBI:n agentti pystyäkseen laskemaan yhteen yksi ynnä yksi B)

Kenes luona Pintsu tänään kaljottelee?

No mie en ole noin pitkälle seurannut, mutta hirveellä hei hei haloolla Taare täältä lähti ja pyysi tunnuksensa tuhomaan, jotta hassua ois, jos nyt ois plääh...
eikä taida olla ainoa,joka on tehnyt saman?

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
mä en tajua miks pitää vaihtaa nikkiä ja oikein salaamalla salata se... :whistle: typerää touhua.
Joo ihme touhua muutenkin toi nikkien vaihto, silläkin tavalla et kerrotaan se. Täysin typerää.

Vielä typerämpää on se, ettei edes ole mitään nikkiä :whistle: .
Mä vaihdoin, koska entinen ei tuntunut omalta eikä kertonut musta itsestäni mitään olennaista.

Samaa mieltä Åboriginalin kanssa, itekin vaihdoin nicciä, koska eka hätäpäissäni keksimäni oli minusta niin ankee: MinnaV :/ Enkä oo sitä salannut, mutta täysin ymmärrän jos haluaa salata entisen niccinsä.

No mie en ole noin pitkälle seurannut, mutta hirveellä hei hei haloolla Taare täältä lähti ja pyysi tunnuksensa tuhomaan, jotta hassua ois, jos nyt ois plääh...
Mitäs hassua siinä on. Jos oot ollu palsta-aktiivi, niin oot palsta-aktiivi aina. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ***:

Mitäs hassua siinä on. Jos oot ollu palsta-aktiivi, niin oot palsta-aktiivi aina. :D

Juu siis mulle on ihan yks ja sama, ketä täällä on. :D Mutta hassua minusta on se, että ensin järjestetään hiiiiiiirveä haloo siitä, että se on moi nyt ja sit tullaan toisen nimimerkin kanssa takas.

...mut no. Jokainen tyylillään. Kai sitä huomiota on sitten jotenkin edes saatava. (muutenkaan en käsitä näitä mielenosoitusaloituksia, joissa ilmoitetaan, että kiitti mulle riitti nyt. Ok, jos riitti niin hei hei sit ja pistää vaan tuon ruudun kiinni. Tarviiko siitä sen kummempaa mekkalaa nostaa...)

No mä oon sit ihme tyyppi ku ihan sillä alkuperäsellä palstalla mihin ei ollu edes rekisteröintiä vuonna kukko ja käki kirjottelin nimimerkillä kirppu ja samaa nimimerkkiä käytin vielä silloinki ku plussalle rekisteröinti tuli, mut sit omassa elämässä tapahtus muutosta ja halusin vaihtaa tämän myötä myös nimimerkkiä (toimin siis typerästi) Nereidiksi. Olin hyvin pitkään pois palstalata ja nyt palasin taas uudistuneessa elämäntilanteessa uudellä nikillä (taas toimin typerästi) Borkku.

Yhteistyössä