Montakos pyyhettä teillä on vessassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhmiä kyselevä pyyhkijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyhmiä kyselevä pyyhkijä

Vieras
Kuinka paljon teillä on pyyhkeitä vessassa? Meinaan vaan että kun on ensin perheen käsipyyhe, sitten vieraspyyhe, niin sit pitäis olla jokaselle kasvopyyhe. Mutta missäs alapääpyyhkeitä pidetään, vai kuivaatteko pienen lapsen pepun vessapaperilla vai tämän kylpypyyhkeellä?
Oletetaan että kylppäri ei ole samassa tilassa kuin wc.
*hävettää kysellä näitä kun ei tiedä miten nää jutut pitäs mennä*

Ei meillä ole kuin yksi käsipyyhe niin kotiväelle kuin vieraille. Puhtaat kädethän siihen pyyhitään. Toisena on sitten vauvan peppupyyhe. Meillä kun on suihku samassa tilassa niin kasvot kuivataan omiin kylpypyyhkeisiin.

Lapsilla oma yhteinen, minun ja vieraiden yhteinen, vaihdan ne kuitenkin suht usein.
Vauvan synnyttyä hälle oma pyllypyyhe jonnekin sivuun ettei kukaan sitä käsipyyhkeeksi luule :P

meitä kolme ja pyyhkeitä on seuraavasti: mulle ja lapselle yhteinen käsipyyhe, miehelle oma käsipyyhe ja lapselle oma pyllypyyhe ja mulle pyllypyyhe :) ja sit vieraille oma pyyhe (merkattu vieras-merkillä). vaihdan pyyhkeitä tosi usein, joten pyyhin kyllä kasvoni samaan mihin kätenikin. voin pyyhkiä naamani vaikka lapsen pyllypyyhkeeseenkin, mua ei haittaa!!

Meillä on molemmissa kylppäreissä myös vessanpönttö. Alakerran kylppäriä ei juurikaan käytetä, siellä on sauna, pyykinkuivausteline ja pasukone eli toimii lähinnä varastona ja pyykinhuoltoyksikkönä. Yläkerran kylppärissä on käsipyyhe ja kummallekin meistä kylpypyyhkeet. Lisäksi on pinossa kymmenkunta puhdasta pyyhettä ja siitä saa ottaa, jos pyyhettä tarvitsee.

[QUOTE="vieras";24198246]5 on aina. Mun pyyhe, miehen pyyhe, lapsen pyyhe, peppupyyhe ja käsipyyhe.[/QUOTE]

Luin huonosti aloituksen, nuo omat pyyhkeet on suihkupyyhkeitä kun on kaikki samassa tilassa.

Hippifi taitaa tuntea mut? :-) Pitäisi varmaan laittaa kylpypyyhkeille vessaan oma koukkurivi. Meillä useampi lapsi, jotkut tekee niin että kasvot pyyhitään eri kohtaan kylpypyyhettä kuin peppu. Tai sitten vaan kasvopyyhkeet joka muksulle ja peppu kuivattaisiin aina vessapaperiin.

Pikkuvessassa on kaksi käsipyyhettä, vaihdan parin pv välein.

Kylppäri/saunatiloissa on sitten kaikilla omat pyyhkeet ja kylpytakit sekä käsipyyhe, jonka vaihdan lähes päivittäin. Peppupyyhkeitä ei oo, mutta jos joku tarvitsee sellaista lapselleen, voin antaa käsipyyhkeen, jonka yleensä heitän heti pyykkiin.

Meillä on kylppäri ja wc samassa tilassa, mut kerron silti...

-Kaikille yhteinen käsipyyhe lavuaarin vieressä koukussa
-Vauvan pyllyrätti roikkuu pesukoneen vesihanan päällä (vaipat vaihdetaan pesukoneen päällä eli on siinä sopivasti käden ulottuvilla)
-Oma perspyyhe roikkuu pesukoneen takana patterin termostaatissa olevassa nupissa
-Kasvopyyhkeinä toimivat omat kylpypyyhkeet, joita ukolla käytössä 2 ja mulla yksi. Kuivina löytyvät kylppärin kaapista ja märkinä jonkin oven/tuolin päältä roikkumasta.

käsipyyhe ja molemmille lapsille peppupyyhkeet. käsipyyhe menee jokatoinen päivä pesuun ja aina sen jälkeen kun on ollut vieraita. kasvot kuivataan suihkupyyhkeisiin.

Yhteistyössä