NIISTÄ op-bonuksista vielä..

Niistä bonuksista on monena päivänä keskusteltu, että kannattaako vai ei. No meillä juuri vaihdettiin vakuutusyhtiötä Pohjolaan. Aiemmassa yhtiössä kotivakuutus oli 14e halvempi vuositasolla. Kun meillä on pankkiasiat Osuuspankissa, siitä kertyy automaattisesti bonuksia ilman kummempia kerryttämisiä. Vaihdettiin siis kaikki vakuutukset Pohjolaan.

Tänään tuli ekan kolmen kuukauden lasku autovakuutuksesta (joka myös oli ihan samoissa sen toisen yhtiön kanssa). Laskun summa 103e, ja maininta "aiheeton", maksettu op-bonuksilla.

Bonuksia jäi vielä hieman kuittaamaan kotivakuutustakin, ja nuohan olivat tosiaan viime vuonna kertyneitä. Että kyllä se nyt vaan meillä kannatti, uskottava se on =)
 
:(
Mekään emme voi vaihtaa vakuutusyhtiötä :/ Eikä mulle oo bonuksista hyötyä kun oma tili on eri osuuspankissa mutta lainassa oli joku juttu miknkä takia piti omistajajäseneksi liittyä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Mekään emme voi vaihtaa vakuutusyhtiötä :/ Eikä mulle oo bonuksista hyötyä kun oma tili on eri osuuspankissa mutta lainassa oli joku juttu miknkä takia piti omistajajäseneksi liittyä...
Miksi ette voi? Meillä oli kyllä tytön sairausvakuutus siin toises yhtiössä, mutta jätettiin se kokonaan pois. Kuuna päivänä ei olla saatu mitään takaisin, niin hyvän vakuutuksen onnistuivat meille myymään :) nyt on molemmille lapsille enää tapaturnavakuutukset.
 
+
oletteko laittaneet perhekohtasen bonusjutun. eli sun ja sun miehen bonukset on yhteisiä? ei ne laita sitä automaattisesti pankissa vaan pitää erikseen pyytää. näin saatte suurimman hyödyn.
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Mekään emme voi vaihtaa vakuutusyhtiötä :/ Eikä mulle oo bonuksista hyötyä kun oma tili on eri osuuspankissa mutta lainassa oli joku juttu miknkä takia piti omistajajäseneksi liittyä...
Miksi ette voi? Meillä oli kyllä tytön sairausvakuutus siin toises yhtiössä, mutta jätettiin se kokonaan pois. Kuuna päivänä ei olla saatu mitään takaisin, niin hyvän vakuutuksen onnistuivat meille myymään :) nyt on molemmille lapsille enää tapaturnavakuutukset.
Mulla ja miehellä on kaiken kattavat sairausvakuutukset ja jos vaihdetaan niin uuteen paikkaan tulee ehdot, lapsilla on sitte ne vauvavakuutukset. Kaiken kaikkiaan edullinen vakuutus kun on keskitetty... Ja kaikkia mahdollisia bonuksia sun muita kun ollaa molemmat oltu jo pienestä lapsesta asti siinä samassa vakuutusyhtiössä (miehellä oli sattumalta sama vakuutusyhtiö kun alettiin seurustelemaan).
 

Yhteistyössä