niiskuneidille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies pohjoisen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies pohjoisen

Vieras
Oikein hyvää ystävänpäivää sinulle rakas niiskuneiti, olisi ollut tosi ihanaa jatkaa sun kanssa tutustumista, jäin kaipaamaan sua paljon, arvaat varmaan kuka.

Oi kiitos ystäväiseni! Olipas mukava yllätys. Oikein mukavaa ystävänpäivää Sinullekin. Mikäpäs meitä estää jatkaa tutustumismatkaa toisiimme? Mulla oli vaan vähän muuta mietittävää tässä välillä, mutta jos vielä haluat, niin voit toki kirjoittaa mulle, vastaan kyllä.

hej Muumipappa, sinäkin siellä! :-). Mitä sinulle kuuluu, ethän vaan ole hukannut hattuasi ja keppiäsi? Nyt puuttuu enää Nipsu, Nuuskamuikkunen ja Hemuli, niin oltaisiin koko jengi kasassa - voitaisiin pitää sitten kimppakivaa :-).

Heipä hei Niiskuneiti. Kiva nähdä ;)
Hattu ja keppini ovat tallella vaikka tuulee välillä :)
Niin ehkä koko jengi ilmestyy kohta. Jään odottelemaan ja kuten sanoit voidaan pitää kimppakivaa ;-))
Lämmin suukko... joka paikkaan sinulle!

Kuin myös :-). Hyvä, että kaikki välttämättömät varusteesi ovat tallella. Olisi kauheaa, jos etenkin keppisi häviäisi!

Niin, minusta tulee aina vain seurallisempi, tiedäthän sinä, että laajasta sydämestäni riittää helliä ajatuksia laajemmallekin, se on osa minua, se hyväsydämisyys ja hyvän mielen tuottaminen kanssaihmisille.

Uuuh miten hyviltä suukkosi tuntuivatkaan! Vasta nyt huomaan, miten paljon olenkaan kaivannut niitä! Talvi tuntuu loputtomalta ja kylmä viima ja lumisade heiluttelee kullankeltaisia otsakiehkuroitani vähän väliä, mutta onneksi pehmeä ja muodokas vartaloni lämmittää myös sisintäni. On tämä talvi vaan aika rankkaa aikaa kaikesta lämmöstä pitävälle Niiskuneidille.

Mites on, oletko käynyt polskuttelemassa kuumissa lähteissä viime aikoina? Se tekisi varmasti hyvää sinun kolottavillesi nivelillesi. Muistathan, ettet ole enää ihan poikanen, vaan sinun pitää muistaa huolehtia itsestäsi, että jaksat sitten leikkiä meidän kanssa :-).

Jeps, kyllä kaikki ”varusteet” ovat paikallaan…vaikka ne silloin tällöin liikkuu ylös ja alas :))))
Niin, ajattelee jos ”keppini hävisi matkalla…apua ;)

Kyllä sinun sydän on iso sen kyllä huomaa ja jaettu ilo on paras ilo. Näin minä ajattelen. On se niin kivaa jakaa hyviä ajatuksia ja sitten huomaa miten muute ihmiset nauttivat ja hymyilee :)

Oi, oi…sinun huulet maistuvat niin hyvälle…haluan masitaa niitä lisää. Minä oikein tärisen kun suudellaan. Huomaatko? Älä välitä vaikka talvi jatkuu ja on kylmä ja koleaa siellä ulkona. Tule tänne minun viereen niin minä kylä lämmittää sinut…joka paikassa.

En ole ollut viime aikoina kuumissa lähteissä…ainoastaan kuumassa saunassa. Sinun kanssa luulen kyllä että jopa kylmä vesi tule kuumaksi :) Kyllä huolehdin itsestäni niin että olen loistokunnossa sitten…kun me kaikki leikitään ;))

Yhteistyössä