Niinku mä eilen uhosinki...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
toivotaan ettei ex ukkos tätä keksi. jospa se nyt täällä kyttää että mikä sun uus nikki :D

Kai se eilen oli kyttäämäs, ku kerroin vaihtavani nicciä... Ja tänään heti aamusta linjoilla kattomassa tuleeko outoja nimmareita vastaan :D Epäluuloinenko...minä...? En toki :saint:

Voinhan mää sitte vanhalla nicillä käydä täällä aina jotain läppää heittämässä, ettei käy aikaa toisella pitkäksi :) Mulla on kuitenki neki tunnukset vielä. Josko kävisin piruuttani nyksääni haukkumassa sitte vanhalla nicillä ;)

Periaatteessa melko outoa noi kyttäykset, mutta myös älyttömyyksien kiusoittelu.
Noi seksi jutut ja kaikki on melko v*ttumaisia asioita alkaa huutaa, ne pitäs loppu viimeks olla kuitenkin ihan suhteen yksityisasioita.
Ja se että ketä uskoo ja ketä ei niin onkin asia toinen, sukupuoliseen elämään tarvitaan melkein ainakin kuitenkin kaks.

Meillä miehellä oli aika rankka puutteellinen jakso entisensä kanssa, josta tietty se ex syytti miestä ja mies exää, mutta voin ihan onnellisesti sanoa että kun äijällä villi nuori nainen niin homma toimii kun unelma. Ja joskus tosiaan täytyy ajatella toisenkin haluja vaikkei aina niinkään itseäänkään kiinnostaisi.

Mutta toivotaan että jää nyt sitten yksityisyys tähän teidän kirjoitteluunne. Kannattaa silti muistaa aina, ei koskaan tiedä kuka näkee, ja kautta rantoinkin se kuuluu. Ihan jokaista päivänsä tapahtumaa tai tekstiä ei totisesti kannata turista, sitä varten on todelliset elämän oikeat ystävät.

Yhteistyössä