Niinistö vs. Haavisto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cheer115-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kumpaa äänestät, Sauli Niinistöä, vai Pekka Haavistoa?

• Sauli Niinistö

Ääniä: 19 44,2%
  • Pekka Haavisto

Ääniä: 25 58,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    43
  • Kysely suljettu .
B, koska on asiansa osaava mies ja tehnyt hyvää rauhan työtä kehitysmaissa ja muualla. Martti Ahtisaari povannut häntä seuraajakseen rauhanlähettiläänä. Ainoa ehdokas joka ei ole yrittänyt mustamaalata kilpakumppaneitaan vaan ojensi perussuomalaisillekin kätensä. Miellyttävän ja rauhallisen oloinen äijä.

Tämä koko kirjoittelupalsta on niin vasemmistolainen, että en yhtään ihmettele, jos 95% kirjoittelijoista äänestää Haavistoa. Itse äänestän Niinistöä.

Vasemmistolainen? Ei kyllä vasemmiston ehdokkaat täällä olleet kovin suosittuja ensimmäisellä kierroksella. Ja kaikki tietävät (toivoakseni) että Haavisto on enemmän niitä ns. oikeisto-vihreitä. Mutta kahdesta pahasta... ;)

[QUOTE="...";25504954]eihän halonenkaan armeijaa ole käyny ja silti on pressa jo toista kautta, onko se sitten hölmöä?[/QUOTE]
jep. Meidän armeijan ylipäällikkö Tarja Halonen.

Joku oli huolissaan myös itsenäisyyspäivän vastaanotosta ja siitä näystä kun Haavisto vastaanottaa vieraat puolisonsa kanssa. Niin en mä nyt tiedä onko noi Tarja ja Pertti niin kauheen hyvä näky.

Tai ne kuvat (etenkin) ulkolaisissa medioissa... Tarjalla aina lippalakki päässä.

Nyt vaan homofobia niin kovin jyllää.

suomessa on niin paljon ahdasmielisiä homofoobikkoja että liekkö haavistolla kovin hyviä mahiksia.. itsehän en äänestä ennenkuin vanhuksilla on paremmat oltavat ja raiskaajat ja eläinrääkkäjät saa kovempia tuomioita..

Ite mainasin äänestää Haavistoa. En äänestäs Niinnistöä vaikka maksettas, sitten joutus tavantallaajat lahjottaa suoraan koko palkan rikkaille tai valltiolle. Rikkaat sais varmasti joka kuukausi valtiolta tukea 10000 e, että varmasti pärjäävät (jos presidentti sais päättää niin Niinistö tekis ihan salettiin tuolleen). Presidentin vaaleissa äänestetään ihmistä ja minun mielestäni Haavisto sopii siihen pestiin paremmin.

Yhteistyössä