Kiitos ihan hirmuisesti :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 21:11 Jiscoana kirjoitti::hug:
Voi harmi! Minäkin olisin kovasti toivonut teille tärppiä!!!
Toivon tosi paljon voimia ja henkistä jaksamista! :snotty:
Minä tulen parin päivän kuluttua perässä! :kieh: :headwall:
Ensi kuukauteen :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 21:12 kata kirjoitti:vaikka harmaana kirjoittelen olen samassa jamassa kun ap.eli tsempataan taas ensi kuukauteen :hug:
Kiitos, ystävä kallis :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 21:55 Lohtuhaleja kirjoitti:Voi että mammu olen pahoillani toivoin että teitä ois nyt onnistanu! :hug:
Niin kuin muitakin samassa tilanteessa olevia (kröhöm, itseni mukaan lukien).
Harmailin mammu ennenkin kun olit kertonut inssistä, peukutin kovasti.
Voimia, tsemppiä ja rutkasti onnea seuraavaan yritykseen!!
Niinhän se on, että aina ei voi voittaa..Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 19:34 pietu- kirjoitti:Eikä.. Oikeasti olen todella pahoillani :hug: Ei ole reilua ei.. :/
Voimia!
On niin tyhjä olo..Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 20:08 VIP1 kirjoitti:Voimia :hug: Elämä ei ole reilua.Itse en jaksa enää edes itkeä.
Kiitos :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 23:39 vieras kirjoitti::hug:
:wave: :headwall: :'(Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 21:11 Jiscoana kirjoitti::hug:
Alkuperäinen kirjoittaja 02.12.2006 klo 14:32 Jiscoana kirjoitti:\:wave: :headwall: :'(Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 21:11 Jiscoana kirjoitti::hug:
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 03.12.2006 klo 16:22 Brazil15 kirjoitti::hug: Haleja sulle mammu!
Meillä käynnistyi 9 yrityskierto, olin viime kierrosta Lugesteronin turvin, ja nyt ku lopetin ne perjantaina, tänään alkoi menkat...et se siitä sitten taas...en enää jaksa edes itkeä... :'( :'(