Niin ylpeä! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meidän tyttö 2v2kk päätti yksi ilta, että nyt nukun omassa huoneessa ja omassa sängyssä. Ja siitä alkaen nukkunut siel. Ennen pinniksessä meidän makkarissa. Monet kerrat yritettiin mennä sinne omaan sänkyyn, mutta ei tullut uni, kannatti siis odottaa, että tyttö oli itse sitä mieltä, että nyt olen valmis! Ihanaa, paitsi, ihan surku tuli, että niin se mun tyttöni on jo iso, vaikka ei olekaan! :)

Lapset joutuvat kasvattamaan itse itsensä, kun noin isoja muuten nukutetaan pinnasängyssä??? huh huh, ota se vanhemmuus omaan haltuusi, muuten murkkuikään mennessä lapsi joutuu vaikeaan paikkaan jos tekee itse kaikki päätökset.

Alkuperäinen kirjoittaja turva:
Lapset joutuvat kasvattamaan itse itsensä, kun noin isoja muuten nukutetaan pinnasängyssä??? huh huh, ota se vanhemmuus omaan haltuusi, muuten murkkuikään mennessä lapsi joutuu vaikeaan paikkaan jos tekee itse kaikki päätökset.

Pakon sanelema juttu, huone saatiin vasta pari kk sitten, ja elelty rempan keskellä, joten pinnis oli aika turvallinen vaihtoehto.
Mutta älä sä huolestu, kyllä mä lapseni kasvatan ja uskallan väittää ettei 2v2kk ole edes vanha pinnikseen... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja turva:

Päätit sit toisen hyvän päivän mennä pilaamaan tällä...

Onnea ap:lle hienosta saavutuksesta!!!

yllättäen taas harmaa päänaukoja paikalla. Meillä 2,5 vuotias poika ja edelleen pinniksessä...Aatelkaa, mitä vaupauden riistoa ja oman tahdon kunnioituksen loukkaamista :laugh:
Ihana juttu ap. Reipas tyttö!

Yhteistyössä