Niin vaan itkettää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lilja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lilja"

Vieras
Mun omat pienet muruset istuu tuossa sohvalla ja juttelee, pojat 6- ja 9-v. Isää ei ole, vain minä, äiti, joka yritän olla isä ja äiti ja mummo ja vaari ja kaikkea. Meille tulee ihan pieni joulu, ollaan kolmestaan, laitetaan hyvää perinteistä jouluruokaa ja ollaan vaan kotona. Viimeisistä rahoistani olen yrittänyt murusille pari pakettiakin hankkia. Lapset odottaa jo innolla joulua ja tonttujen tuomia paketteja, minä odotan ehkä vielä suuremmalla innolla aattoa, jonka saan viettää seuraten mun elämäni tärkeimpien ihmisten onnea ja jännitystä <3

Ja meidän pienen ja vaatimattoman joulun kruunaa tieto siitä, että lapset saa paketit vielä joulupuukeräyksestä. Itkeä tihrustan täällä liikutuksesta. Kaikkien näiden vuosien jälkeen on olemassa joku tuntematon ihana ihminen, joka haluaa muistaa minun pieniäni jouluna. Joku muukin kuin minä haluaa, että mun pienillä rakkailla on ihana ja täydellinen joulu. Itkettää..

Sydämestäni haluan kiittää niitä kaikkia ihmisiä, jotka pyyteettömästi haluavat näin auttaa viattomia pieniä lapsia jouluna. Meidän perheelle ainakin ne paketit merkitsevät niin paljon enemmän kuin vain paketteja. Niillä on iso merkitys mulle, kun olen salaa murehtinut sitä ettei lapsilla ole ketään muuta kuin minut. Ja vielä isompi merkitys niillä on mun rakkailleni, jotka saavat yhden paketin enemmän kuin muuten saisivat.
Kiitos.

Ihana viesti :) Oikein ihanaa joulunaikaa teille :heart: Monesti olen miettinyt, että mitähän niistä meidänkin joulupuu-keräykseen laittamista lahjoista tykätään ja meneeköhän ne tarvitseville. Niin tästä sai rohkaisua jatkaa lahjojen antamista tulevinakin jouluina! :)

nyt mäki itken täällä.. Liikutuin niin sun viestistä. Oikein ihanaa joulua teille! Sun lapsilla on tosi ihana äiti!! Kunpa niin moni muukin olisi sinun kaltaisesi. :) *halaus*

Ihana viesti :) Oikein ihanaa joulunaikaa teille :heart: Monesti olen miettinyt, että mitähän niistä meidänkin joulupuu-keräykseen laittamista lahjoista tykätään ja meneeköhän ne tarvitseville. Niin tästä sai rohkaisua jatkaa lahjojen antamista tulevinakin jouluina! :)

Samaa olen miettinyt :) Ihanaa kuulla, että niistä on ihan oikeasti iloa. Kaikkea hyvää ap:lle!

Ajattelepas niitä lapsia, joilla ei ole kumpaakaan vanhempaa tai eivät saa yhtään pakettia. Teillä on sentään paremmin asiat. Älä väheksy itseäsi, mikään raha ei voi korvata rakkautta.

Itse olen antanut monena vuotena lahjan joulupuu keräykseen, nyt minulla ei ole varaa antaa tänä vuonna. Olen onnellinen teidän puolestanne, että saatte sieltä paketit. Hyvää joulua äiti, ja nauti lapsistasi jouluna. Tunnen erään lapsettoman ihmisen, joka on jouluisin tosi katkera, koska hänellä ei ole lapsia lainkaan ja olisi halunnut. :/

Yhteistyössä