Niin siinä sitten kävi..

oli vielä pieni toivon kipinä rinnassa aamulla, mutta eipä ole enää kun kuulin miehen eilisestä baarireissusta.. nyt on täysi työ pitää itsensä kasassa ja olla kommentoimatta mitään. Toisaalta olen helpottunut, toisaalta hemmetin vihainen ja pettynyt.
 
no koko totuuttahan mä en tiedä mut sen verran kuulin ettei yksin lähteny baarista.. tiedän siis kenen kans lähti, ja tuli aamun pikkutunneilla vasta kotiin.

aivan sama onko siellä mitään tapahtunu, riittää että lähti sen mukaan.
 
vieras
Toivottavasti et kuulunut siihen sakkiin, joka joka ketjussa toitottaa, että MUN mies ei ainakaan... :( Tai muuten tässä olisi lisätodiste sille, että puolisoon ei voi koskaan luottaa... Ja justhan se on jossakin tutkittu, että joka kolmas mies käy vieraissa, vaikka kaikki ei jää siitä kiinni... :whistle:
 
mantelisuklaa
Tiedän tunteen... :(
Mutta lisää näitä, niin muistaa taas, miksi olen päättänyt lopun elämääni olla ilman miestä... :kieh: Tai siis vakituista sellaista, joka jopa asuis mun luona... :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
Tiedän tunteen... :(
Mutta lisää näitä, niin muistaa taas, miksi olen päättänyt lopun elämääni olla ilman miestä... :kieh: Tai siis vakituista sellaista, joka jopa asuis mun luona... :x
mä kyllä toivon että löytäisin joskus jonkun. En halua olla loppuelämää yksin kun nytkin on jo niin huutava kaipaus toisen kosketusta.
 

Yhteistyössä