Niin se vaan eka viikko takana painonvartioissa...

Voi kurjuus tätä mun saamattomuutta... eka viikko takana pv:ssä ja kiloja lähteny +/-0... mutta menkatkin kyllä turvottaa ja nostaa vähän painoa.. ja on sitä tullu lipsuttuakin...aargg.... :ashamed: mutta seuraavalla viikolla yritän olla lipsumatta ja ottaa itseäni niskasta kiinni, eiköhän se tästä... hei te jotka ootte pv:ssä, paljon teillä lähti ensimmäisellä viikolla?! ja noudatitteko täsmällisesti ohjeita?! ai niin joo lisäksi olen käynyt 3kertaa viikossa salilla 11/2h mutta ihme kyllä että paino kestää samassa vaikka en nyt niin hirveesti oo mässäilly :x
 
minulla lähti ryhmässä käydessäni ekalla viikolla 2,6kg ja nyt kun kotona aloitin niin ekalla viikolla lähti vissiin reilut 3kg,mutta mulla oli rutkasti ylipainoakin ;) !
enkä kyllä retkahtanut kummallakaan kerralla!
mutta tosiaan..nuo naistenvaivat turvottaa muakin kerran kuussa hurjasti,joten laitetaan sen piikkiin ja sinnillä jatkat herkuttelematta eteenpäin niin ens viikolla on jo kiva tiputus ;) !
hurjasti tsemppiä!!!
 
Tapsa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2004 klo 12:27 äityli79 kirjoitti:
ai niin joo lisäksi olen käynyt 3kertaa viikossa salilla 11/2h mutta ihme kyllä että paino kestää samassa vaikka en nyt niin hirveesti oo mässäilly :x
Toivottavasti et ole samanlainen treenaaja, kuin mitä valitettavan usea naistreenaaja on: Istutaan jalkalaitteessa lukien terveyslehtiä, painoa ei tietenkään ole yhtä kiloa enempää, ja laite varataan tällä "treenaamisella" n. puoleksi tunniksi. Sitten vaihdetaan viereiseen laitteeseen ja sama toistuu. Sittenpä voidaankin jo lähteä kotiin, kun on jo tunti oltu salilla...

Jos ymmärsin oikein, kulutat aikaa salilla 1 1/2 tuntia kerrallaan? Itselläni menee aikaa n. 45 min ja käyn salilla 4-5 kertaa viikossa. Tähän aikaan mahtuu lämmittely, kolme-neljä sarjaa per liike. Liikkeitä on yleensä kolme lihasryhmää kohti.

Ehdottaisin, että kun treenaat esim. jalkoja, niin teet kolme sarjaa per liike: 1x15, 1x12. 1x10 ja viimeisessä sarjassa kaksi viimeistä toistoa pitää olla tiukkoja. Näillä toistomäärillä lihas työskentelee kiinteytyvään muotoon, mutta vain jos se tekee tarpeeksi töitä (tarpeeksi suuret harjoituspainot).
Kun pidät palautumisen 1-3 min sarjojen välillä, treeniaika ja -motivaatio säilyy parempana. Lisäksi treenin päätteeksi polkaise kuntopyörää vaihtelevalla, suht kevyellä vastuksella n. 10 min. Tämä auttaa lihasten palautumiseen.

Mikään kuntosaliohjelma ei pudota painoa automaattisesti, vaan paino putoaa liikunnan ja ruokavalion yhteisvaikutuksesta. Kuntosalikaan ei ainoana liikuntamuotona paljon painoa hetkauta, vaan sen rinnalle on lisättävä myös rasvaa tehokkasti polttava aerobinen liikunta.
 
TAPSA.... En todellakaan ole tommoinen salilla käyjä kun kuvittelet.. ensinnäkin pelkkä puoli tuntia menee pelkästään stepperin kimpussa, sillä kävellen ja loppu n.1h menee saliharjoitteluun ja tapana ei ole ollut istua naisten lehti kädessä ja istua jossain jalkalaitteessa puoli tuntia vaan käyn eri lihasryhmiä lävitse ja teen pieniä sarjoja... ja olen ollu ihan tyytyväinen omaan saliharjoitteluun.....
 

Yhteistyössä