niin se meidän seksielämä sitten taas kuoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "halukas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"halukas"

Vieras
Ei oo mies tehnyt aloitetta taas pitkään aikaan... Tiedä sitten mistä seki johtuu.. Loukkaantuko se kun jouduin yhden kerran torjumaan alapää vaivan takia.. Vai johtuuko se siitä kun lopetin pillerit ja nyt pitäis kumilla... Hitto aina joku vaivaa.. Eikö tää parisuhde vois edes joskus toimia nykyään.

[QUOTE="vieras";28262847]Oletko sinä tehnyt aloitetta? Tai yrittänyt keskustella, mikä mättää?[/QUOTE]

olen kyllä ehdotellut petipuuhia mutta en ole saanut vastakaikua.

Mulla kierukan hommaaminen helpotti osiltaan asiaa. Ja tosiaan, mun miesystävä on joskus sanonut, että kuinka hyvä olo seksistä mun kanssa tulee, mutta että hänelle on joskus vaikea ryhtyä hommaan. Hänellä on taipumusta masennukseen. Olen huomannut kyllä että sellainen ottamisen meininki, kuitenkin nätisti ja myös hänen ehdoillaan toimii.

[QUOTE="vierailija";28263294]Mulla kierukan hommaaminen helpotti osiltaan asiaa. Ja tosiaan, mun miesystävä on joskus sanonut, että kuinka hyvä olo seksistä mun kanssa tulee, mutta että hänelle on joskus vaikea ryhtyä hommaan. Hänellä on taipumusta masennukseen. Olen huomannut kyllä että sellainen ottamisen meininki, kuitenkin nätisti ja myös hänen ehdoillaan toimii.[/QUOTE]

Juuri näin. Ei kai sitä parisuhteessa mitään kumia käytetä:O
Mä kyllä etsisin jonkun muun ehkäisykeinon.

Ei kai sitä tarvitse ehdotella seksiä:O Spontaanisti vaan hommiin, siitähän menee maku kun tolleen noin systemaattisesti toimii:|

Yhteistyössä