niin pettynyt miehen käytökseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsyny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsyny

Vieras
Mies on töissä toisella paikkakunnalla. Pääsääntöisesti tekee 8-17 työpäiviä, joskus tekee ympäripyöreitä ja vähän ylikin. On siis valtion leivissä. if u know.

Meillä on ollu tästä kränää ennenki. Kun mies ei soita. Saattaa 5 päivää mennä tiukan työputken aikana että ei kuulu pihahdustakaan. Ja ei tietenkään vastaa jos yrittää soittaa. Mä olen niin väsynyt tähän että alan ottamaan tämän jo henkilökohtaisena loukkauksena. Mitä jos meille kotona oleville sattuisi jotain ja täytyisi saada yhteys mieheen? Mä en voi uskoa että kellään on niin kiire, että ei edes tekstiviestiä pysty päivässä kirjoittamaan.

esim. viime viikolla oli meillä 5. kihalpäivä. Laitoin onnitteluviestin, eikä mitään tullut takaisin. Ei edes seuraavana päivänä. Okei, ei ehkä niin suuri asia, mutta ärsyttää ja loukkaa se silti. Lisäksi tämä sen käytös on tullut mulla jo uniini ja nään sellasia unia, missä mies jättää minut.

Kenelläkään muulla näin paskamaista äijää?

Mä ymmärtäisin vielä sen, että mies ei soita. Mutta, en ymmärrä sitä, ettei edes vastaa sun puheluihin. Onko sulla koskaan tullut mieleen, että sillä on joku toinen siellä, eikä sen takia vastaa..

Aika kylmältä meiningiltä kuulostaa. Mun siippa on kans töissä toisella paikkakunnalla ja kyllä hän vastaa yleensä puhelimeen/viesteihin vaikka onkin pirun kiireinen. Samoin itse vastaan hänelle.

[QUOTE="vaimo";22097875]Mä ymmärtäisin vielä sen, että mies ei soita. Mutta, en ymmärrä sitä, ettei edes vastaa sun puheluihin. Onko sulla koskaan tullut mieleen, että sillä on joku toinen siellä, eikä sen takia vastaa..[/QUOTE]

no en usko että on toista. tai siis onhan toki sellanen joskus käynyt mielessä, mutta en usko silti. asuu siis sellasessa solukämpässä missä on pari muutakin perheellistä miestä.

ja ei vastaa siksi kuulemma että ei pysty. ei oo äänet päälllä kun ei työaikana pysty vastaamaan. joskus harvoin, toimistopäivinä saattaa vastata.

Aika kylmältä meiningiltä kuulostaa. Mun siippa on kans töissä toisella paikkakunnalla ja kyllä hän vastaa yleensä puhelimeen/viesteihin vaikka onkin pirun kiireinen. Samoin itse vastaan hänelle.

no näin mäki oon kuullu muiden tekevän. mutta tuo mun jäärä on jostain kivikaudelta ja se ei vaan tajua. monet riidat ja itkut on tästä aiheesta käyty ja vähäks aikaa aina auttaa, mutta sitten se taas lipsuu pikku hiljaa.

mies on siis erittäin itsellinen ihminen ja sitä ei haittaa vaikka ei musta kuule mitään. en mäkään jaksa tunti kaupalla puhelimessa lätistä, mutta mun mielestä olis poissa olevalla ihan kohteliasta kysyä päivittäin että onko kotona kaikki ok.

Alkuperäinen kirjoittaja väsyny;22097886:
no en usko että on toista. tai siis onhan toki sellanen joskus käynyt mielessä, mutta en usko silti. asuu siis sellasessa solukämpässä missä on pari muutakin perheellistä miestä.

ja ei vastaa siksi kuulemma että ei pysty. ei oo äänet päälllä kun ei työaikana pysty vastaamaan. joskus harvoin, toimistopäivinä saattaa vastata.

ja mikä parasta, ei soita myöskään työpäivän jälkeen koska nukahtaa heti töistä tultuaan ja ei siis siksi voi soittaa. eikä tietystikään kuule mun soittoyrityksiä kun pitää puhelinta äänettömällä.

helppoahan se sielä on olla, käydä vain töissä ja mennä kämpille nukkumaan. ite hoidan lapset, opiskelut, talouden ja kaikki perhe-elämään liittyvät asiat.

Eikö teillä naiset järki pelaa?! Miestä ei kiinnosta! Tyypistä sitten riippuu onko toista samaan aikaan kierroksissa vai ei, mutta selvä merkkihän tuo on että sinä ja kakarat olette tärkeysjärjestyksessä pahnan pohjimmaisena. Minä en jäisi katselemaan. Minua kun kohdellaan niin kuin ihmistä kohdellaan!

Mulla on ainakin pari kertaa viikossa ihan tärkeääkin kysyttävää (esim. missä on lasten vaate X jota just nyt tarvitaan) että tulis vähän paniikkia jos ei tule vastausta.

Alkuperäinen kirjoittaja väsyny;22097886:

En tiedä pitääkö oikeasti paikkaansa, mutta on kuullut sellaista, että reissuhommissa olevilla miehillä olisi joskus keskenään jotain vipinää.. Kaipa se on muotia tänäpäivänä :(

Valtion leivissä? Hmm, mikä työ siellä on sellainen että työvuoron jälkeen kaatuu niin väsyneenä sänkyyn että puhelimessa ei jaksa jutella hetkeä, ei edes näpytellä yhtä tekstaria...

Kuulostaa siis niin oudolta!
T.poliisin vaimo

mä luulen että tällä mun äijällä syynä on yksinkertaisesti se, että ei vain tajua. on siis vähän liian "viisas" että sosiaaliset taidot ei ole mitä parhaimmat. ainakaan kaukosuhteessa. muutenkaan ei omaa kovin vahvoja sosiaalisia taitoja. kotona ollessa on sitten taas eri, pitäisi koko ajan olla kylki kyljessä.

ja totta kai olen joskus vitsillä kysynyt että onko sillä toinen perhe työpaikkakunnalla, mutta en koskaan ole vakavissani ollut. kuitenkin tulee joka vapaavkl kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja väsyny;22097952:
mä luulen että tällä mun äijällä syynä on yksinkertaisesti se, että ei vain tajua. on siis vähän liian "viisas" että sosiaaliset taidot ei ole mitä parhaimmat. ainakaan kaukosuhteessa. muutenkaan ei omaa kovin vahvoja sosiaalisia taitoja. kotona ollessa on sitten taas eri, pitäisi koko ajan olla kylki kyljessä.

ja totta kai olen joskus vitsillä kysynyt että onko sillä toinen perhe työpaikkakunnalla, mutta en koskaan ole vakavissani ollut. kuitenkin tulee joka vapaavkl kotiin.

No voihan vitsi! Liian viisas halutakseen soittaa sulle ja muistaakseen, että suhun koskee ja helvetisti kun mies ei moneen päivään anna itsestään mitään kuulua? Ok, ihan miten haluat. En vaan ymmärrä, että jos se mies on niin kauheen viisas ja säkin ymmärrät sen että se viisaus estää sitä pitämästä suhun yhteyttä, niin mitä pirua sä vongut sitten asiasta? Sillehän ei sitten voi mitään! Tyydy osaasi, kun kerran siihen on noinkin älykäs syy.

Alkuperäinen kirjoittaja väsyny;22097955:
no se toinen. ei poliisi vaan vihreämpi vaatetus.

Okei, tiedän sitten, mies tuossa vieressä niin kerroin tuon sun pettymyksen syyn, hän hieman kyllä naurahti....Siis naurahti sille että mies olisi niin väsynyt eikä ehtisi teille kotiin välillä soitella!

Kyllä oikeasti on vakavan keskustelun paikka! Kuten sanoit, jotain vakavaa voisi tapahtua, silloin on toinen saatava kiinni, vaikka kuinka oltaisiin itsenäisiä ihmisiä..

Toivotan voimia ja tsemppiä!

T:poliisin vaimo

Okei, tiedän sitten, mies tuossa vieressä niin kerroin tuon sun pettymyksen syyn, hän hieman kyllä naurahti....Siis naurahti sille että mies olisi niin väsynyt eikä ehtisi teille kotiin välillä soitella!

Kyllä oikeasti on vakavan keskustelun paikka! Kuten sanoit, jotain vakavaa voisi tapahtua, silloin on toinen saatava kiinni, vaikka kuinka oltaisiin itsenäisiä ihmisiä..

T : poliisin vaimo

Sori, jäi välilyönnit välistä ja pukkasi hymiön. Ei ollut tarkoitus!

on niitä vakavia keskusteluja ollu, mutta eipä niistä pitkään oo hyötyä.
kiitos tsempeistä, mutta en usko että tämä tästä mihkään muuttuu ellen vaan ota ja lähe. mutta toisaalta en tiedä olisko se elämä sitten sen kummempaa, yksinhän tässä joka tapauksessa ollaan oli niin tai näin.

Mun ex oli armeijan upseeri, eikä koskaan laiminlyönyt vaimoaan vaikka oli väsynytkin. Eli soitti, tekstasi, lähetti kirjeitä, kukkia ja muita ihania yllätyksiä :) Vaikka oli leireillä lapissa ja muualla jne. Silti oli aikaa jossakin välissä edes tekstiviestiä lahetellä. Kun lähti pidemmäksi aikaa pois niin oli jättänyt romanttisen kirjeen yleensä jonnekin mistä sen sitten yllättäen löysin. Oli kyllä aikas romanttinen, mukava mies. Me vain sitten menimme eri teitä eli erosimme, syy ei ollut yhteydenpidonpuute. :)

Kyllä miehesi käytös on sen verran hälläväliä sua kohtaan, että en selittäisi sitä parhain päin. Vaikka hänellä on solu, niin mikä estää häntä budjaamasta jonkun mimmin luona? Toisaalta luulisi, että hän lumeeksi edes pitäisi sinuun yhteyttä. Tai sitten ei voi, jos mahdollinen toinen ei tiedä sinusta mitään ja hän haluaa pitääkin sen salassa.

Joo, vähän oudolta kuulostaa. Ei kyseisessä valtion firmassa sentään mitään totaalista sotaa käydä. Leikitään 18-vuotiaiden poikien kanssa kasarmilla tai metsässä. Voisin kuvitella että esim. raksamies olisi työpäivän jälkeen paljon väsyneempi.

Hmm, onhan myös miehiä jotka ei osaa puhua puhelimessa ihan oikeasti, tai kirjoittaa kirjeitä..kaikki ei ole sellaisia hempeitä romanttisia hurmureita ja myöskään heti pettämässä vaan sellainen peräkammarityyppinen poika joka on vaan niin uskollinen..ja yksinkertainen? Love wins! Mutta toisaalta, en tiedä..miten saisit selville, jos onkin kaksinaamainen petturi?

Yhteistyössä