Niin paljon puhetta ollut...hoitotädeille mitä leivonnaista tekisin kahvin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Kakkua vai mitä?
  • Ensimmäinen viesti
Kakkua vai mitä?
Kuivakakku?
Ja mikä ois jouluinen,eng.hedelmäkakku? ( ei mikään kauheen aikaavievä sais olla,pitäis tehdä kuitenkin työpäivän jälkeen joku ilta )

Torttuja+piparipaketti?

hoitaJA
Jos et ehdi leipoa, vie vaikka suklaata. Yleensä tuo asia on isompi lasten vanhemmille kuin "tädeille", meillä ainakaan päikkärillä kukaan ei odota kenenkään tuovan mitään, jos joku tuo, se on iloinen yllätys, vaikka se olis sitten lapsen tekemä kortti tai askartelu, saati sitten jotain leivonnaista.

lto
Minusta olisi ihanaa mikä tahansa itse tehty leivonnainen, paitsi ehkä piparit :) Pipareita leivotaan ainakin meidän päikissä ennen joulua joka viikko lapsiryhmien kanssa ja niitä on siksi tarjolla usein. Mieluummin itse söisin leipomuksia kuin suklaata, jos sitä nyt joku erikseen kysyy, mutta joku toinen voi taas suosia suklaata :)

Kuten edellä hoitaja sanoi, ei me siellä päiväkodisssa odoteta tuomisia joulun allla. Jos joku tuo, se on iloinen yllätys.

vieras
No esim. tollasia pikaviinereitä, mitä itse äsken väsäsin kutsuille. Valmista lehtitaikinaa ( levy leikataan puokkiin ), omenamarmeladia ja vaniljakreemiä, päälle ripaus kanelia. Voidellaan munalla, reunoille raesokeria ja uunniin. Päällehän voi toki laittaa ihan mitä vaan hilloja ja marmeladeja tai kokonaista hedelmää ja tuo vaniljakreemi on myös makuasia.

Yhteistyössä