Niin nälkä että oksettaa?

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
Tuleeko muillekin tätä samaa? Jos mulle tulee liian nälkä, niin alkaa suorastaan oksettaa. Jotenkin on tosi huono olo, jos vatsa on tyhjä. Mies ihmettelee, eikä tajua ollenkaan miksi en voi huoletta syödä aamupalaa ja seuraavan kerran sitten joskus myöhään illalla, niin kuin hän.

Tänne tulee kans. Pahin yhdistelmä se on silloin, jos ei alunperin pahoinvoinnin takia voi syödä, sitten odottaa että pahoinvointi menisi ohi ja tuleekin se nälkä-pahoinvointi. Siinä kohtaa on vaikea syödä, mutta sillähän se lopulta ohi menee kun vatsaan saa täytettä.

Mutta ei mulla nälkä samoihin kellonaikoihin toimi, joskus jos touhuaa jotain voi mennä se päiväkin syömättä eikä tule huono olo. Joskus nälkä iskee taas illan aikana ja etenkin siinä kohtaa kun saa ruoan käteen tai eteen, alkaa maha kurnia kamalasti.

Mulla tänään tuli ihan sappinestettä kun oksetti niin paljon nälkä. Ei siinä enään nälättänyt ja vertakin tuli mukana. Vähän pelottaa koska juuri söin kaalikeittoa ja vettä. Mahassa tuntuu epämukavalta ja ruoansulatus ääntelee aika isosti.

Itse en muista välillä edes syödä.
Ja ton syömispakon takia oon alkanu vaan inhoomaan syömistä, vaikka pakko sitä on.
En jaksais syödä ollenkaan, jos ihmisen ei ois pakko.

Mitenköhän sais taas rakkauden tunteen ruokaa kohtaan... :D

Itselleni tulee aina se jos olen ollut liian kauan syömättä ja juomatta tai jos syön itseni liian täyteen niin tulee huono olo.
Ja jos olen ollut liian kauan syömättä mistä sitten tulee huono olo, niin ei tule sitten pieneen mieleenkään siinä vaiheessa syödä mitään vaan mielummin odotan että huono olo menee ohi, juon hissukseen vettä ja kun olo on parempi - syön.

Mulle tulee välillä. Ja tajukin meinas lähteä silloin. Ja silloin se on kamalaa, kun on olo, ettei mikään maistuisi. Pakko pakottaa syömään ainakin muutaman kerran päivässä.

Yhteistyössä