Niin monet turhat huolet ja kärsimykset jäisivät elämästäsi pois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lamminsydan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lamminsydan

Vieras
...jos uskoisit, että Jeesus on Herra ja rakastaa Sinua :)

Hän kantoi kaikki Sinun syntisi ristillä ja kaikki Sinun sairautesi.

Hän on paras ystäväsi, ystävä, joka ei jätä eikä petä, eikä hylkää koskaan.

Hän on Tie, Totuus ja Elämä.

Tee tänään elämäsi paras ratkaisu ja huuda avuksesi Herraa Jeesusta ja Hän muuttaa elämäsi :)

Siunausta valitsemallasi tiellä :heart:

"Hän kantoi kaikki Sinun syntisi ristillä ja kaikki Sinun sairautesi. "

No missäs se nyt kuppaa, tosi reilua tehdä oharit kun vois viedäkin vaivat pois. Eihän se nyt VOI mun synneistä kiukutella :saint:

Mä olen ns aina uskonut Jumalaan ja Jeesukseen yms. Oen niitä tapaluterilaisia, kirkkoon häissä ja hautajaisissa. Tiukan paikan tullen heitän toiveen yläkertaan. Miksi sitten elämäni on kamalaa ja paskaa ja ahdistusta? Missä oli se johdatus kun sitä tarvitsin ja valitsin väärin? Mun mielestä jälkiviisaus ei ole reilua. Pitääkö olla joku kiihkeä ja harras julistaja, täysin normaalielämästä vieraantunut uskonnon ja uskonnollisuuden sokaisema höperö, että sitä apua sieltä saa???

Minulla ei ole enää huolia, ei pelkoja, vain lepoa ja rauhaa =)

Avuksesi huuda minua hädän päivänä ja minä tahdon auttaa sinua (psalmi 50; 15)

Minä huusin ja Jumala(Jeesus) auttoi minua-sain uuden elämän!

Lapseni on ollut syntymästään asti sairas, ja vaikka lääketieteestä on ollut suuresti apua, ei ole kunnossa vieläkään. Isovanhemmat ja isoisovanhemmat ovat rukoilleet urakalla.
Miksi Jeesus ei ole tullut auttamaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen ns aina uskonut Jumalaan ja Jeesukseen yms. Oen niitä tapaluterilaisia, kirkkoon häissä ja hautajaisissa. Tiukan paikan tullen heitän toiveen yläkertaan. Miksi sitten elämäni on kamalaa ja paskaa ja ahdistusta? Missä oli se johdatus kun sitä tarvitsin ja valitsin väärin? Mun mielestä jälkiviisaus ei ole reilua. Pitääkö olla joku kiihkeä ja harras julistaja, täysin normaalielämästä vieraantunut uskonnon ja uskonnollisuuden sokaisema höperö, että sitä apua sieltä saa???

Hei te ihmeen kokeneet, vastatkaa tähän. Ei mitään julistuksia ja hehkutusta ja paatosta, vaan konkreettisia neuvoja. En edes tajua mitä tarkoittaa "ottaa Jeesus sydämeen"?

Mene polvillesi ja sano, että Jeesus, jos olet olemassa ja välität minusta, niin tahdon pyytää syntini anteeksi ja pyydän Sinua tulemaan sydämeeni.

Jos tarkoitat sitä todella, tulee Hän varmasti koskettamaan Sinua.

Alkuperäinen kirjoittaja lamminsydan:
Mene polvillesi ja sano, että Jeesus, jos olet olemassa ja välität minusta, niin tahdon pyytää syntini anteeksi ja pyydän Sinua tulemaan sydämeeni.

Jos tarkoitat sitä todella, tulee Hän varmasti koskettamaan Sinua.

Ja mistä sen huomaa et Häntä oikeasti kiinnostaa? Kun aina jaksetaan muistuttaa et oma apu paras apu ja kukaan muu kuin itse ei voi vaikuttaa elämään. Kun oikeasti voimia ja viisautta kaipaan, tukea valintoihin, miten pian sitä saan? Olen edelleen hieman skeptinen tän asian suhteen...

Yhteistyössä