Niin monet turhat huolet ja kärsimykset jäisivät elämästäsi pois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lamminsydan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hän on sinut itse luonut ja odottanut sinua rakkaudella tulemaan luokseen koko elämäsi ajan. Hän vain odottaa, milloin olet valmis ja tahdot tuntea hänet-sinulla on vapaa tahto.

Ei. Tää ei nyt vaan aukene mulle tää juttu. Liikaa korulauseita jotka mun korvaan kuulostaa epämääräsiltä, ulkoaopituilta, välinpitämättömiltä ja jopa syyllistäviltä. Sori ap, ei mitään henk.koht. "Teikäläisillä" vaan tuntuu aina olevan sama tyyli kaikilla.

Olen huomaavinani, että olet omistanut kaksplus -tunnarisi ihmisten käännyttämiselle. Onnea valitsemallasi tiellä. :D Siitä ei ole edes ihan hirvittävän kauaa kun tänne rekisteröidyin ja harrastin jotain samantyylistä, joskin kirjoittelin jotain muutakin. Homma ei mennyt ihan putkeen, ja nyt olen mm. luopunut uskosta.

Ei sillä, etteikö uskosta voisi joillekin ihmisille joissakin tilanteissa (esim. alkoholistille itselleen) olla hyötyäkin, mutta mikään kaikkien elämää avoisaksi muuttava juttu se ei ole. Olen kyllä kokeillut uskoontuloakin, ja olihan se ihan kiva fiilis, mutta ei elämäni paras päätös kuitenkaan.

Kyllä kunnioitan sinun vapaata tahtoasi :)
En tule väkisin luoksesi ja pakota sinua tulemaan Jeesuksen luokse, mutta minun velvollisuuteni on kertoa sinulle, jos tiedän jotain, mitä sinä et. Ja koska välitän tulevaisuudestasi, tahdon antaa sinullekin mahdollisuuden saada elämä.

keropa mulle miten jumala voi muka auttaa halvaantunutta sukulaisani. Joka on jo KYMMEN vuotta istunut pyörätuolissa. Jos hän parantaa sairaita,niin miksi tätä naista ei ole parannettu. Mitä NIIN pahaa hän on tehnyt että hän halvaantuu ja menetti sen takai lapsensakin.

On se Jeesus niin ihana ukkeli, voisi sekin jäbä mennä vierailemaan esim syöpäosastolla, ainiin mut nehän menee herran haltuun.
Niinhän se olikin, se on kato Jumalan tahto, että viattomat kärsii.

Alkuperäinen kirjoittaja lamminsydan:
Tämä maailma on toisen herran hallussa-siitä kärsimys. Joka tahtoo pahaa palvella-palvelkoon. Joka tahtoo elävää vettä-juokoon.

Eikö jumala olekaan kaikkivoipa, kun on maailman muiden haltuun antanut?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lamminsydan:
Tämä maailma on toisen herran hallussa-siitä kärsimys. Joka tahtoo pahaa palvella-palvelkoon. Joka tahtoo elävää vettä-juokoon.

Eikö jumala olekaan kaikkivoipa, kun on maailman muiden haltuun antanut?

Raamatun mukaan tämä toinenkin herra on jumalan luomus, ja toimii jumalan luvalla ja ehdoilla.

Kärsimykset ja koettelemukset ovat jumalan tapa pitää uskovaiset uskossa. Ilman haasteita ja puhdasuskoisten palkitsemista uskosta ei olisi mitään käytännön hyötyä eikä kukaan muistaisi elää raamatun ohjeiden mukaan.

Vapaan tahdon sivuvaikutuksena ihminen tarvitsee kirjoitettuja sääntöjä ja kovakouraistakin ohjeistusta, muuten touhu menee sikailuksi.

Yhteistyössä