Niin ikävä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PikkasenPyöree

Vieras
Siis mun on ikävä sitä aikaa, kun olin muutakin kun äiti. Lastani rakastan yli kaiken, mutta..
Enää ei oo ystäviä, kukaan ei lähde mun kans viihteelle ym.
Enkä tosiaan kovin usein haluaisi baareissa käydä, mutta sen kerran kun tekee mieli mennä, niin yksin on mentävä. Eikä se yksin meno herkkua oo, kukaan ei pelleile mun kans, ei oo samalla aaltopituudella.
Yksinäistä on elämä.

Ikävää että susta tuntuu tuolta :hug: Mulla muuttui elämä aika radikaalisti lasten myötä, mutta alusta alkaen se on ollut vaan hyvä ja tervetullut asia. Kaverit asuu kaukana, harvoin nähdään, mutta ei tämä elämä onneksi yksinäistä ole.
Toivottavasti löytäisit kaverin tms. eikä tuntuisi elämä noin synkältä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Ikävää että susta tuntuu tuolta :hug: Mulla muuttui elämä aika radikaalisti lasten myötä, mutta alusta alkaen se on ollut vaan hyvä ja tervetullut asia. Kaverit asuu kaukana, harvoin nähdään, mutta ei tämä elämä onneksi yksinäistä ole.
Toivottavasti löytäisit kaverin tms. eikä tuntuisi elämä noin synkältä :hug:

No kun me ei oikeastaan ikinä edes ystävän kans nähdä.. Ja mua ihan tosissaan AHDISTAA!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Siun pitää hommata itelles vaikka harrastus, jonka kautta saattasit löytää uusia tuttavia..

Ei oikein jaksaisi harrastaa mitään.. Ja kun haluaisin löytää heti sellasen ihmisen mikä "tuntuu omalta".

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Mulle tulee hetkiä myös jolloin tunnen olevan "yksin" lapsen kanssa. Mutta kyllä siitä selviää, se on pieni aika kuitenkin kun lapset/lapsi on pieni.

Mitä se lyhyt aika helpottaa, jos sen jälkeenkään ei oo ketään??

Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Mulle tulee hetkiä myös jolloin tunnen olevan "yksin" lapsen kanssa. Mutta kyllä siitä selviää, se on pieni aika kuitenkin kun lapset/lapsi on pieni.

Mitä se lyhyt aika helpottaa, jos sen jälkeenkään ei oo ketään??

Sitten on taas aikalailla vapaampi menemään ja tekemään mitä itse haluaa =) Ootko kotona vai töissä?
Mulla ei oo tällähetkellä yhtään sellaista ystävää joka olisi samantyyppinen kuin minä. Mulla on "kavereita" joiden kans nähdään toooosi harvoin. Mutta mä vaan yritän kestää. Ei oo helppoo. Mies tekee pitkiä päiviä tulee ihan väsyksissään ilalla ja mä oon ollu koko päivän taas yksin pikkumiehen kans. Mutta mitä mä voin tehdä? Mä voin mennä päiväkerhoon yms, mutta ei vaan tuu lähettyä, koska mä en oikeestaan jaksa "etsiä" ystäviä,ja tyydyn siten olemaan yksin.Mutta uskon että asiat muuttuvat kun lapsi kasvaa. =)

Yhteistyössä