NIIIIN huijausta toi BB:n äänestys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarkkailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tarkkailija

Vieras
Jännä juttu toi BB:n äänestys... Annikaa haukutaan ja se halutaan ulos talosta, mut kuitenkin tän häätölähetyksen alkaessa se oli saanu eniten plus-ääniä. Näin jatkui koko lähetyksen ajan.
Kas kummaa, kuitenkin nyt kun äänestysaika loppuu, niin Annika onkin yhtäkkiä pudonnut tokavikaksi listalla...
Ei kai Isoveli vaan yritä vedättää tyhmiltä äänestäjiltä rahoja?

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Miksi missään ei kerrota joskus noita ääniä kappaleina? Veikkaan, että äänestäjiä on niin vähän, että parikin ääntä jollekin muuttaa tilanteen totaalisesti.

Mua niin harmittaa, että Stefan joutui lähteen!! Se on ollut ainoa kunnon persoona tossa talossa...oma itsensä ...Mun mielestä Tanja olisi saanut lähteä...se on niin ärsyttävä ...en teidä joku siinä vain ärsyttää. Mut sitä mäkin oon miettinyt, et pitääks noi äänestykset paikkansa vai ei...mä en oo just laittanut niihin sen takia rahaa et en voi tietää vaikuttaako ne vai ei. Tommoset vihreet pykälät vain..ei esim. numeroina mitään...pelkkiä prossentteja nytki ruudussa

Hyvä kun stefan lähti. Ihan täysi tapetti! Eniten kyllä olisin toivonut Benin lähtöä. Hän on kyllä maailman suurin tapetti tuolla talossa ja itserakkauden huipentuma!!!

Sebastian, Janica ja Tanja finaaliin!!! Ovat täysillä mukana kaikessa!! Niin hyvässä kuin pahassa!

[QUOTE="huoh";24977695]No ei ole, ne sais niin pahat syytteet sellaisesta ettei todellakaan ole huijausta. Olettepas te vainoharhaisia.[/QUOTE]

Mistä luulet niiden saavan syytteet? :D Ei ne ole missään sopimuksessa luvanneet ettei äänestystuloksia kopeloida ja että tulos määräytyisi vain katsojien äänten perusteella. Lisäksi äänestysehdoissa lukee että BB saa muuttaa sääntöjä koska tahansa mielensä mukaan.

Joo, en minäkään usko tuohon äänestykseen. Huijausta. Pitävät ne ihmiset ketkä haluavat.
Mulla kans ollu käsitys, että Annika ei kovin tykätty tyyppi ole ja silti se muka nyt oli noin huipulla.
Ikinä en aio äänestää. Menee rahat hukkaan.
Varmaan bb on jo voittajankin sopinu etukäteen.

Tuotanto olisi tasanvarmana pitänyt Salarin siellä siinä tapauksessa. olette tyhmiä ja vainoharhaista.

Televisioäänestyksissä huijaaminen on muuten laitonta, joten tuskin edes uskaltaisiat lähteä noita kopeloimaan.

[QUOTE="huoh";24977793]Tuotanto olisi tasanvarmana pitänyt Salarin siellä siinä tapauksessa. olette tyhmiä ja vainoharhaista.

Televisioäänestyksissä huijaaminen on muuten laitonta, joten tuskin edes uskaltaisiat lähteä noita kopeloimaan.[/QUOTE]

Tuotantoyhtiöllä on oikeudet muuttaa äänestystapaa ja tulosta!

Sillä ei ole mitään väliä, ketä te äänestätte!

Tuotantoyhtiö pitää huolen siitä ketä talossa on ja ketä ei.

[QUOTE="vieras";24977624]Miksi missään ei kerrota joskus noita ääniä kappaleina? Veikkaan, että äänestäjiä on niin vähän, että parikin ääntä jollekin muuttaa tilanteen totaalisesti.[/QUOTE]

Luulen kanssa että pienistä äänimääristä on kysymys...

Ootteko oikeesti kaikki noin urpoja...?? kisaajien pois tippuminen lukee käsikirjoituksissa... Se mitä katsojat "äänestää" on huuhaata, voittaja on jo selvillä niinkuin myös seuraavat tippujatkin.. Katsojat ei todellisuudessa pysty vaikuttamaan mihinkään.. :) NI!

Yhteistyössä