H
Häxa
Vieras
Kaksvuotiaalla jo kolmas angiina tälle syksylle, nielurisat aivan turvoksissa ja vaikea hengittää. Päivystyksessä käytiin tänään ja maanantaina spesialistille. Päivystyslääkärin mielestä nielurisat olisi aiheellista poistaa sillä nielu oli kuulemma niin pahan näköinen.
Onko kokemuksia leikkauksesta? Miten on mennyt ja kuinka hyvin lapsenne ovat toipuneet? Olen hieman kahden vaiheilla koko leikkauksen kanssa, onko haitat suuremmat kuin hyödyt. Kärsiikö lapseni enemmän jatkuvista nielutulehduksista vaiko onko leikkaus kaiken vaivan arvoinen.
Onko kokemuksia leikkauksesta? Miten on mennyt ja kuinka hyvin lapsenne ovat toipuneet? Olen hieman kahden vaiheilla koko leikkauksen kanssa, onko haitat suuremmat kuin hyödyt. Kärsiikö lapseni enemmän jatkuvista nielutulehduksista vaiko onko leikkaus kaiken vaivan arvoinen.