Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Kääk!! Ymmärsinkin lääkärin puheista, että on hankalampi toipuminen näin aikuisena, mutta että monta viikkoa. Voi kökkö! No, ei kai mahda mitään, kai se kuitenkin parempi on käydä napsasemaan ne pois ennemmin ku kärsii jatkuvista angiinoista/mätäpaiseista kurkussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Kääk!! Ymmärsinkin lääkärin puheista, että on hankalampi toipuminen näin aikuisena, mutta että monta viikkoa. Voi kökkö! No, ei kai mahda mitään, kai se kuitenkin parempi on käydä napsasemaan ne pois ennemmin ku kärsii jatkuvista angiinoista/mätäpaiseista kurkussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Kääk!! Ymmärsinkin lääkärin puheista, että on hankalampi toipuminen näin aikuisena, mutta että monta viikkoa. Voi kökkö! No, ei kai mahda mitään, kai se kuitenkin parempi on käydä napsasemaan ne pois ennemmin ku kärsii jatkuvista angiinoista/mätäpaiseista kurkussa.
Suosittelen! Mulla tosiaan napsastiin ne vissiin 01 tai 02 ja sen jälkeen ei oo ainuttakaan angiinaa ollu. Ja sitä ennen oli aina kun oli hiemankin flunssaa.
Alkuperäinen kirjoittaja butukka:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Kääk!! Ymmärsinkin lääkärin puheista, että on hankalampi toipuminen näin aikuisena, mutta että monta viikkoa. Voi kökkö! No, ei kai mahda mitään, kai se kuitenkin parempi on käydä napsasemaan ne pois ennemmin ku kärsii jatkuvista angiinoista/mätäpaiseista kurkussa.
Suosittelen! Mulla tosiaan napsastiin ne vissiin 01 tai 02 ja sen jälkeen ei oo ainuttakaan angiinaa ollu. Ja sitä ennen oli aina kun oli hiemankin flunssaa.
minäkin suosittelen...vaikka joutuukin kärsimään jonkin aikaa mutta kyllä se on sen fäärtti.kun joutuu niis angiinoiskin kärsiin :| mulla oli angiina het kun vain pienikin lenssu tuli tai joskus tuli het uus kun edellinen kuuri loppu...kärsin noista varmaan parisen vuotta ja sitten kun leikattiin en ole senjälkeen ainuttakaan angiinaa kärsiny tai ees juuri kurkkukivuista.